Algemene informatie
Tl100R 1999
Kilometerstand 56.000 en afgesteld op 130 AWP (ik heb hier een grafiek van) Starten, lopen. Lekker geluid maar niet te. Rijdt lekker soepel voor een tweecilinder. Mag weg omdat ik een andere tweede wil.
Mods:
-Chargingmod
-Airboxmod
-Pushrod sealfix – SV 2K3
-Powerconnector fix
-Headlightmod – Koplampen gaan uit met starten
-Throttlemod GSXR 2K5
-Rietjemod
-Decompressie mechanisme delete
Opties:
-Tinted windscreen
-Stalen remleiding voor
-Dikkere kabels voor de uitgevoerde mods
-Lithium accu
-Braking remschijven voor.
-Spanningsregelaar FH012AA
-Ketting Tsubaki 520 Sigma-2 XRG (nog geen 6000km oud) 17-42
-Pirelli AngelGT 2 120/190 Voor 70%, achter 50%
-GSXR K2 velgen
-GSXR K2 rempomp
-GSXR K2 Remmen 6 pots
-Gipro met atre
-Bos dempers met killers
-Hyperpro schokker
-Barnett koppelingsveren en platen
-Stuurdemper met mooie sticker. Geen idee welk merk
-Speedohealer (geeft de gps-snelheid aan)
-Powercommander 2
Wat is er minder:
-Spatbord heeft een keer een slot gezien. Is door middel van plasticweld aan elkaar geplakt.
-Wat plekjes in de lak en stickers.
-Geen stuurslot, contactslot zit onder het zadel.
-Een demper heeft een deukje.
-Twee sleutels nodig. Hier kan je een keymod op uitvoeren.
-Vloeistoffen mogen vervangen worden maar aangezien het common practice is bij aanschaf motor om dat zelf te doen laat ik dit zo.
-Voorpoot seals vervangen vorig jaar maar zijn gaan zweten.
-Moet nog even gewassen worden.
Wat is er eens gedaan:
-Remmen gereviseerd
-Nieuwe kettingeleider
-Kleppen gesteld en TPS gesynct eind 2016
Wat zit er nog bij:
-Standaard veer met dat rare ding erbij.
-Standaard remresevoir
Wat kan er eventueel nog bij:
-GSXR K1 kont met aangepast zadel, subframe en beugels. (Niet alle boutjes aanwezig.)
-Hugger
-De laatste foto laat zien hoe dat er ongeveer uit ziet.
Ik ben vast wel iets vergeten.
TL
Kilometerstand 56.000 en afgesteld op 130 AWP (ik heb hier een grafiek van) Starten, lopen. Lekker geluid maar niet te. Rijdt lekker soepel voor een tweecilinder. Mag weg omdat ik een andere tweede wil.
Mods:
-Chargingmod
-Airboxmod
-Pushrod sealfix – SV 2K3
-Powerconnector fix
-Headlightmod – Koplampen gaan uit met starten
-Throttlemod GSXR 2K5
-Rietjemod
-Decompressie mechanisme delete
Opties:
-Tinted windscreen
-Stalen remleiding voor
-Dikkere kabels voor de uitgevoerde mods
-Lithium accu
-Braking remschijven voor.
-Spanningsregelaar FH012AA
-Ketting Tsubaki 520 Sigma-2 XRG (nog geen 6000km oud) 17-42
-Pirelli AngelGT 2 120/190 Voor 70%, achter 50%
-GSXR K2 velgen
-GSXR K2 rempomp
-GSXR K2 Remmen 6 pots
-Gipro met atre
-Bos dempers met killers
-Hyperpro schokker
-Barnett koppelingsveren en platen
-Stuurdemper met mooie sticker. Geen idee welk merk
-Speedohealer (geeft de gps-snelheid aan)
-Powercommander 2
Wat is er minder:
-Spatbord heeft een keer een slot gezien. Is door middel van plasticweld aan elkaar geplakt.
-Wat plekjes in de lak en stickers.
-Geen stuurslot, contactslot zit onder het zadel.
-Een demper heeft een deukje.
-Twee sleutels nodig. Hier kan je een keymod op uitvoeren.
-Vloeistoffen mogen vervangen worden maar aangezien het common practice is bij aanschaf motor om dat zelf te doen laat ik dit zo.
-Voorpoot seals vervangen vorig jaar maar zijn gaan zweten.
-Moet nog even gewassen worden.
Wat is er eens gedaan:
-Remmen gereviseerd
-Nieuwe kettingeleider
-Kleppen gesteld en TPS gesynct eind 2016
Wat zit er nog bij:
-Standaard veer met dat rare ding erbij.
-Standaard remresevoir
Wat kan er eventueel nog bij:
-GSXR K1 kont met aangepast zadel, subframe en beugels. (Niet alle boutjes aanwezig.)
-Hugger
-De laatste foto laat zien hoe dat er ongeveer uit ziet.
Ik ben vast wel iets vergeten.
TL