Algemene informatie
De motor heeft in de afgelopen 3 jaar weinig gereden, en staat nu al bijna een jaar stil. Door een vorige eigenaar zijn de richtingaanwijzers vervangen en is het voorspatbord verwijderd. De originele onderdelen zijn nog los aanwezig. Is rijdend weggezet en technisch nog redelijk goed, maar heeft (vooral optisch) wat aandacht nodig. Kortom, een leuke 1-pitter die wat liefde kan gebruiken.
- Start goed, loopt goed.
- Achterrem heeft wat aandacht nodig.
- Accu is leeg/moet vervangen (start en loopt prima, ook zonder accu).
- Optisch hier en daar wat roest.
- Richtingaanwijzers rechts zijn tijdens een recente verhuizing afgebroken.
- Originele spatbord, richtingaanwijzers, etc. zijn los aanwezig!
De Yamaha SRX is vrij zeldzaam in Nederland, en het 400cc model is hier nooit officieel op de markt geweest. Het betreft een Japanse import (rood lampje als je 80+ rijdt). Het motorblok is hetzelfde als op de Yamaha XT uit die tijd; oerdegelijk en geeft deze (kleine) fiets een boel karakter.
Reden van verkoop is dat ik er weinig aan toe kom en ik eigenlijk wat groters zoek voor lange ritten/vakanties met de vrouw + bagage achterop.
- Start goed, loopt goed.
- Achterrem heeft wat aandacht nodig.
- Accu is leeg/moet vervangen (start en loopt prima, ook zonder accu).
- Optisch hier en daar wat roest.
- Richtingaanwijzers rechts zijn tijdens een recente verhuizing afgebroken.
- Originele spatbord, richtingaanwijzers, etc. zijn los aanwezig!
De Yamaha SRX is vrij zeldzaam in Nederland, en het 400cc model is hier nooit officieel op de markt geweest. Het betreft een Japanse import (rood lampje als je 80+ rijdt). Het motorblok is hetzelfde als op de Yamaha XT uit die tijd; oerdegelijk en geeft deze (kleine) fiets een boel karakter.
Reden van verkoop is dat ik er weinig aan toe kom en ik eigenlijk wat groters zoek voor lange ritten/vakanties met de vrouw + bagage achterop.