Recente inhoud door 350-v-twin

  1. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Leuk die discussie over Shell V-Power, als je twijfelt kun je altijd nog BP 98 Ultimate tanken. Dat was (is?) alcoholvrij en valt in de E5 categorie 0-5% ethanol. Verschil met de "oude" Euro 95 was dat die 5% alcohol had en Ultimate 0% (en daarom in de E5 categorie valt). BP heeft bovendien een...
  2. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Daar gaan we weer: Euro95 E10 is niet hetzelfde produkt als V-Power.
  3. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    Ja, hoort idd zeer soepel dicht te klikken. Ik zou de boel schoonmaken en een lading siliconenspray/WD 40 op spuiten, net zo lang tot ie wel lekker sluit.
  4. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    Dat slotje hoort uiterst soepel te openen. Probeer met WD40 en als ie los is met grafiet poeder. Iets heel anders: op mijn Monster zitten de standaard voetsteunen. Ik vind ze iets te smal en vooral te glad. Iemand ervaring met aftermarket voetsteunen voor een Monster? Zo ja, graag merk en type...
  5. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    tankard schreef op 16 september dat het om een 900IE ging. Op de website M 900 ie - Ducati Monster.be lees ik: "Van deze Monster zijn er maar 4(!!) exemplaren gemaakt. Alleen in rode uitvoering en waren ergens in Europa besteld..." Als dit klopt heeft tankard óf een hele bijzondere motor...
  6. 350-v-twin

    v85 tt

    Topkoffer zou ik alleen in uiterst geval gebruiken: kippenhok achterop, no way 🐔🐔
  7. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    Je hebt een "Dark" uitvoering. Die heb ik zelf ook (S2R 800). De Dark was bedacht door de fabriek, omdat véél eigenaren de fraaie fabriekskleuren overspoten (lieten overspuiten) om de motor een persoonlijke uitstraling te geven. Op zich vind ik de brons kleurige wielen/frame en accenten wel...
  8. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    10.000 km ziet er uit als bijna nieuw.
  9. 350-v-twin

    v85 tt

    Mooie motor!! Veel fijne km's!
  10. 350-v-twin

    Het Ducati Monster topic *deel 43*

    Ik heb een heel net papieren luchtfilter element (origineel Ducati, onderdeelnr. 426.1.010.1A) te koop voor weinig (€ 12), excl. verzending. Heb het vervangen voor een K&N filter, maar het originele filter is te mooi om weg te gooien. Past op veel Monster modellen, 400-1000cc. Foto op verzoek...
  11. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Typisch gevalletje van onwetendheid. Ja, gelukkig wel!
  12. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Nee, dat de ene geen problemen heeft en de ander wel ligt er uitsluitend aan of je motor/auto geschikt is voor E10. Meeste auto's van vóór het jaar AD 2000 kunnen er niet tegen. Motorfietsen: kijk in je handleiding of controleer op e10check.nl
  13. 350-v-twin

    v85 tt

    Als je er niks van merkt, waarom zou je dan de katalysator verwijderen?
  14. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Zoals gezegd hou ik het bij E5 (98 RON), b.v. BP Ultimate of Shell V-Power. Helaas is die benzine duurder dan de oude Euro 95, maar dat is het mij waard. Mijn Ducati heeft een 14 liter kunststof tank die geen E10 verdraagt. Als ik tank, meestal 12 liter dan valt die 1 à 2 Euro extra nog te overzien.
  15. 350-v-twin

    Voor wie niet gerust is op E10 benzine die dadelijk de E5 vervangt:

    Hartholt helaas niet in de Randstad :N