Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar goed... vandaag niks gedaan verder.. foutje in se werk planning waardoor ik voor de vergadering op kanroor stond om daar tot de ontdekking te komen dat ik online aan had moeten schuiven em om 8 uur in Lelystad had moeten zijn🤣🤣
Daar was ik te laat dus vol in de avondspurs terug naar...
Zelf gemaakte 13mm pomp is handgehoond en dicht....
Anyways... pomp geregeld... slave geregeld...
Ergens in de komende maandem proefopstelling bouwen met los blok en.gaan stoeien met hydrauliek en mechaniek
Ook daar is allemaal aan gedacht en dat zou een prima oplossing kunnen zijn als de aansluiting van de zuiger op het hendel gelijk is.
Dit is in ieder geval het huidige hendel... Wat exact gelijk is aan het remhendel
Ondertussen zit ik overigens ook op het guzziforum te snorren in een topic...
zal vanavond thuis (zit nu braaf op mijn werk) effe fototje maken van mijn huidige setup....... Hardsolderen e.d. is overigens geen probleem maar lassen van gegoten aluminium delen daar heb ik de kennis en spullen niet voor....... voor nu ben ik gewoon aan het oriënteren wat er te koop is (niet...
Ja... maar dat is wel een redelijk ander model hendel en 2 verschillende hendels asn het stuur is een no go....
Bovendien moet de choke hendel passen (zit nu ook op de koppeling)
Kortom.. uitdagingen zar😀
Antwoord van Radical Guzzi is binnen; ja de set is nog leverbaar, nee het werkt niet met de standaard PS13..... je hebt een 10mm koppelingspomp nodig....... dus de wedervraag is alweer gesteld...... is die leverbaar in de gewenste uitvoering of moet je dan een bestaande pomp aanpassen?
De originele Guzzi zuigers zullen niet veel groter zijn die vallen namelijk in de zelfde uitsparing in het versnellingsbak deksel en de originele koppelingspomp van Guzzi (in ieder geval het klassieke type wat ik zou willen gebruiken) is 13mm, dus wie weet is het een 1 op 1 oplossing.
Groter...
Ga ze vanavond wel even aan schrijven of e.e.a nog leverbaar is en of een 13mm brembo pomp gaat werken; die is leverbaar met het zelfde "klassieke" uiterlijk als mijn remkant (zowel met als zonder aangebouwd reservoir) met reservoir zou ik even moet overleggen met iemand die dat reservoir kent...
Als het voor het knutselen is zou ik eerder het versnellingsbak deksel aanpassen zodat je 1 op 1 de complete koppelingsbediening van een "moderne" guzzi kunt gebruiken...
Daar heb je dan echt veel meer werk aan.... kan ik weer 10 jaar alleen maar kletsen en fotos plaatsen😋
Voor het geld wat ze hier voor vragen kun je bijna niet zelf gaan lopen klunzen, bovendien denk ik niet dat ik ver genoeg gevorderd ben om kritische delen als koppelingsbediening zelf te maken...... toleranties zijn daarin wel redelijk belangrijk..........
Verder ben ik het met je eens; het is...
En om alvast een voorschot te nemen op de komende winter??
Kent iemand deze oplossing/heeft er ervaring mee?
Wotdt gemaakt door Radical Guzzi in Duitsland... je laat daarmee in tegenstelling tot de ombouwset die Lamers bijvoorbeeld aanbiedt ook het hevel achterop de bak volledig vervallen...