Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je geeft antwoord op je eigen vraag :P
Een koude bandenspanning zorgt in 99% van de gevallen voor een warme bandenspanning waarbij er voor 99% van de bestuurders prima mee te rijden is, misschien niet in alle gevallen ideaal, maar wel goed zat.
De 1% waarvoor het niet werkt heeft in 99% van de...
Kan wel degelijk een benzineprobleem zijn, in de 5 moet je meer gas geven dan in de 4 (in de 4 zal ie hoogstwaarschijnlijk ergens tussen max koppel en max vermogen hangen met die snelheid en dus in het meest efficiente gebied), daardoor lopen de carburateurs waarschijnlijk meer op de...
Mijn 1e gok zou zijn dat er ergens in de benzinetoevoer iets verstopt zit / niet meewerkt.
Je zou eens kunnen kijken of je het probleem niet, of minder, hebt op de reservestand.
Beluchting van de tank verstopt, benzinefilter in het kraantje, misschien het vacuumgedeelte van de benzinekraan niet...
Wegens aanschaf BMW RT1200.
Ideale woon-werk motor door de windbescherming, automaat, opbergmogelijkheden en enorm lage verbruik (1:25 met 130km/u, 1:28 bij binnendoor toeren), maar toch met een veel betere wegligging dan eigenlijk alle andere scooters door de normale wielophanging met 17 inch...
Zolang ie niet slipt: boeiend.
En als ie dat wel begint te doen: rustiger rijden, kom je nog wel thuis (en de 100 ritten erna ook wel als je er voorzichtig mee doet)
Zet je m wat vaster en probeer het nog een keer, zolang je stuur soepel draait zal het wel (en kegellagers zijn veel vergevingsgezinder dan kogellagers)
Wat je ook nog even kan proberen: klembouten in de voorpoten van de vooras losdraaien, paar keer flink inveren (met de rem ingeknepen) en die...