Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zekers een berg pech, maar hier een oude 1150gs iets van 350dkm op de klok, ooit afgebroken klep bij 160dkm, 2e hands blok erin van 400 euro en still going strong. maar ja hij ziet ook alleen maar winters en pekel. misschien scheelt dat.
seizoen 2016 is er klaar voor, een topic om af te spreken, leuke momenten en foto's te delen en natuurlijke stoere napraat. Ook die handige tips zoals welke spiegels de minste weerstand hebben voor de snelste tijd, hoeveel lucht laat jij uit je band en waarom.
de vrijrijden agenda...
even melden dat ik zelf niet zo slim bezig was.
A9 1630 gezellig druk, veel auto's voor me, komt een bmw met flinke snelheid mij naderen en sluit aan op nou 1 a 2 meter achter me. ik zie het gebeuren en schuif vrijwel direct naar rechts in een gaatje en meneer bmw 330ci hangt direct 1 m achter...
Haha je hebt gelijk.
Eerst knikken dat hij mij begreep, vervolgens wijzen naar auto naar hem zelf en toen 2 vingers naar de ogen.
Ik vind dat duidelijk. De
verkeerde topic natuurlijk of niet.., maar vanochtend in de file motorrijder met groot licht.
hem laten inhalen en gewezen op zijn groot licht, maakt hij mij duidelijk dat hij dit doet om beter gezien te worden. je maakt wat mee.
jezus miob wat een verhaal en ellende.
geen andere gopro gekregen????
juist hierom of eigenlijk gaande weg steeds een duurdere genomen, hij zal wel tig keer voorbij zijn gekomen maar zeer tevreden met de sony, in mij geval de 100.
paar jaar terug 2 sleutelhanger camera's gekocht van 1 euro...
heeft iemand enig idee van welke fabrikant en voor welk Rtype deze is bedoelt.
misschien kan iemand iets over de uitlaat vertellen waarom hier voor gekozen is etc.
ps ik denk dat de achterzijde verkeert is gemonteerd, ik denk dat de twee dempers naast elkaar moeten liggen, maar is speculatie...
ja nou je het daar over hebt, kan je motor 230+ moet je Z codering hebben, maar kan je motor heel schuin door de bocht, mag je toch een TKC erom leggen, dat snap ik ook niet...
voor je speed tripple is zowel de bridgestone als de michelin een prima band. de michelin gaat langer mee.
je kan beter een doosje visite kaartjes meenemen van je nog op te starten bandenbedrijf. Want er zullen er genoeg zijn met van die gladde plakbanden.
hou je er nog wat aan over ook, misschien zelfs een paar vrienden.
als ik de opmerkingen lees van dees en geen, die doodleuk zeggen dat een versleten profielloze band normaal grip biedt, dan ga je al snel denken dat die ene motor hoogstwaarschijnlijk niet de enige is met een profielloze band. Verder kun je rustig stellen dat enige kennis omtrent banden bij...
Lijken mij meer de goede banden voor je hobby ipv ww. Nou is ww in Limburg anders dan ww in de flevopolder maar voor ww zou ik sowieso uitkijken naar tour banden .
grip Is altijd dik okay .
Vaak beter met regen en koude. Plus gaan Lekker lang mee. Een s20 is wel een fijne band maar ook al gaat...
ik weet niet wat beginner inhoud als je spreekt van een R10 soft en een zx10r???
maar goed, waar ik over twijfel is dat je bij een licentie training niet constant je bandenwarmers erop en eraf doet, je hoogstwaarschijnlijk niet constant rondjes onder de 2:00s op cpz gaat draaien maar wel af...
toch snap ik niet dat die 1200r van je zo moeizaam stuurt.
als er in de bergen een testje tussen motoren wordt gedaan zie je bijna altijd een gs in de top 3. die 1200r is wat korter geveerd maar zoveel anders nou ook weer niet, dus misschien niet een nr1 of 2 maar moet in het bochten werk zeer...