Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bert111,
Wat zijn de praktische verschillen, of voordelen van Type L3 en L4.
Bij mijn ingevoerd zijspan, R1100GS+GT2001 staat op het validatieattest L3, dus motorfiets.
Kan je dit ook laten wijzgen naar L4, keuring waarschijnlijk ?[
Bert, Ik heb pas een zijspan ( r1100gs+EML 1995) gekocht in Nederland, naar RDW, duane en dan rozeformulier (met alle papieren) opgestuurd naar brussel.
Nu krijg ik bericht terug dat ze het gelijkvormigheidsattest nodig hebben, maar dat is er net niet bij. Naar een Belgische BMW dealer bellen...
Bescherkapje heb ik er direct terug op gemonteerd.
Vandaag post gekregen uit Brussel, ze vragen een
- "Europees Gelijkvormigheidsattest"
- Aard van het voertuig stond niet op het roze inschrijfformulier
- PVG-nr niet ingevuld stond niet op het roze inschrijfformulier
Blijkbaar moet...
Off Topic,
Hoe plaats ik verschillende foto's, met tekst ertussen in 1 bericht ?
Intussen FAQ gevonden, ben er nog niet uit maar zal eerst wel eens bekijken/testen
Neen, er zit geen achteruit op. Maar wanneer het vlak is valt het span makkelijk te verplaatsen. Ik vind het zelf gemakkelijker achteruit te verplaatsen dan mijn (vorige motor) R1200RT. Gewoon omdat je dan toch energie verliest om deze recht te houden.
Er zijn er wel die geexpirimenteerd hebben...
De demper is dus instelbaar, van 1 tot 3. Maar wat is stug en wat soft. Even gebeld naar Motoport hengelo, een technieker vermoede dat 1 is soft en 3 hard. Klopt dit ?
Wiel demonteren, en daar is de demper. Er zat nog wel een alu beschermkap over. Vorige eigenaar wou de demper vrijwaren van allerlij opvliegende troep.