Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Klopt, beetje verschil snap ik wel maar dit is erg veel meer. Ik meet dan in de buitenvork.
Vanaf het olie niveau tot aan de bovenkant van de buiten vork.
Toch nog een vraagje Haynes manual zegt 485ml olie en dan na meten vanaf de top van de buitenvork naar het olie niveau in de vork. Zou tussen de 133 en 137mm moeten zijn en dan evt aanpassen. Maar bij mij ligt het niveau veel lager rond de 190mm.
Iemand hiermee bekend, is voor 1200gs adv LC
Hoi, mijn voorvorkkering is aan vervanging toe.
Ik zie twee methodes, 1 droog monteren en 1 met iets van vet.
Met iets van vet lijkt me het beste maar de set die ik kreeg heeft dit niet erbij. Iemand enig idee welk vet het beste te gebruiken om de seals inbte smeren?
Hoi,
Een vriend heeft problemen met zijn vespa gts300ie. Als deze zwaar belast wordt en dus warm wordt gaat hij stotteren. Zelfs zo erg dat hij wel stationair loopt maar niet meer wil lopen. Dat was dan wel volbepakt in Italy met twee personen, zowel in regen als met zon. Hij is met een...
Rondje gereden 😎.
Hij starte in ieder geval, en een paar keer de straat op en neer om hem eens goed warm te rijden.
Stationair wil hij niet lopen, maar verder geen olie lekkages.
Wel blijkt de achter schokbreker helemaal op te zijn. Heb zitten zoeken maar deze is niet meer te krijgen...
Dat was inderdaad het idee, maar ik wil hem eerst zo veel mogelijk opbouwen. Dan de lijst met missende onderdelen opstellen. Die loopt al op…
Ook de status van het blok is nogal vaag. Bij olie wissel zat er nogal wat ijzer bij de olie…
Ga nu verder de achterbrug monteren, item 7 is een oil seal. Die vind ik niet terug in mijn onderdelen berg😳.
Kent iemand de afmetingen, en waarom zit deze daar? Is het niet beter smeernippels in de brug aan te brengen?
Sorry maten staan in de onderdelen lijst…