Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net met WD40 en een doek geprobeerd om het wat op te poetsen. Het resultaat is dat het wel minder is maar nog niet helemaal weg.
Ik ga denk ik dus maar op zoek naar nieuwe, iemand tips waar ik deze het beste kan halen (2012 model)? Bij een dealer, of zit er daar een heftige marge op?
Foto was idd niet heel duidelijk, nu zou je meer moeten kunnen zien als je er op klikt.
Heb wel al met een tandeborsteltje met remmenreiniger heb ik al geprobeerd. Even proberen met WD40 dus.
Hoi allemaal,
Vanavond bezig geweest met het vervangen van de remblokken op mijn Tiger 800. Ik kwam alleen op de zuigers een (lichte?) oxidatie tegen.
In hoeverre kan dit kwaad? Of zou het bijvoorbeeld voldoende zijn als ik het met wat fijne Scotch Brite het oppoets?
Alvast bedankt!
Even een update.
De vlotterhoogte was in orde. Heb het allemaal goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Naderhand geen benzine lek meer kunnen constateren.
Zal dan toch ergens een stukje vuil hebben gezeten..
Zoals in de titel aangegeven gaat het om een Kawasaki ER5 uit 2004.
Ik heb helaas moeten constateren dat mijn motor benzine lekt bij het verbindingsrubber tussen luchtfilter en carburateur dit gebeurt zodra ik de motor probeer te starten of brandstofkraan op 'pri' zet. .
Een paar tikken...
Voor als je het nog interesseert;
Motor is nog geheel origineel, de mengselschroeven ben ik tegengekomen maar heb ik niet aan gezeten.
Kan ik gewoon wat zout + water in een plantenspuit doen en daarmee testen? En moet dit getest worden met een warme motor?
Merk: Kawasaki
Type: ER-5
Bouwjaar: 2004
Kmstand: 39000
Probleem: Motor kan rond de 4000 RPM niet altijd goed toeren maken. Wanneer er gas word gegeven voel je wel dat de motor iets probeert maar het toerental loopt niet goed op. Na enige tijd van gas geven pakt hij alsnog ineens door...