Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even een update.
De vlotterhoogte was in orde. Heb het allemaal goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet. Naderhand geen benzine lek meer kunnen constateren.
Zal dan toch ergens een stukje vuil hebben gezeten..
Zoals in de titel aangegeven gaat het om een Kawasaki ER5 uit 2004.
Ik heb helaas moeten constateren dat mijn motor benzine lekt bij het verbindingsrubber tussen luchtfilter en carburateur dit gebeurt zodra ik de motor probeer te starten of brandstofkraan op 'pri' zet. .
Een paar tikken...
Voor als je het nog interesseert;
Motor is nog geheel origineel, de mengselschroeven ben ik tegengekomen maar heb ik niet aan gezeten.
Kan ik gewoon wat zout + water in een plantenspuit doen en daarmee testen? En moet dit getest worden met een warme motor?
Merk: Kawasaki
Type: ER-5
Bouwjaar: 2004
Kmstand: 39000
Probleem: Motor kan rond de 4000 RPM niet altijd goed toeren maken. Wanneer er gas word gegeven voel je wel dat de motor iets probeert maar het toerental loopt niet goed op. Na enige tijd van gas geven pakt hij alsnog ineens door...