Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wegens voorgenomen aanschaf van een andere motor mag mijn Indiana 750 weg.
Ik heb haar indertijd gekocht om een beetje op te knappen en goed rijdbaar te maken, en later eventueel ombouwen naar een caféracer of scrambler, maar dat laatste gaat er niet van komen.
Ondertussen is er wel een en...
Klopt, de buitenkant is best netjes, maar de lassen zijn lelijk, erg grof en zeker niet strak.
Normaal begin ik er gerust zelf aan, maar het aluminium is zo dun, en ik heb nog zo weinig ervaring met het TIG lassen van aluminium, dat ik er zelf niet aan durfde te beginnen, dus heb ik Gerard heb...
Nope, de tank komt uit Wales, maar was niet zoals ik hem wilde hebben.
Gerard heeft op mijn verzoek wel een paar aanpassingen gedaan zodat de onderlijn strakker oogt
De Ducati USD was eigenlijk vanaf het begin een must, daarvoor zijn ook speciale kroonplaten gemaakt, zodat de naloop gelijk blijft aan die van de originele vork.
Ook de klauwen en schijven op het originele Borrani wiel waren een vast onderdeel van het idee.
Ik heb helaas nog niet zoveel plaatjes van haar zoals ze nu is, wel een en ander van de opbouw en zo.
Het kuipje is inderdaad van de eerste serie Le Mans, en aangepast aan de 54mm Ducati vorkpoten en de custom kroonplaten..
Het getinte ruitje komt er ook nog op, maar moet eerst iets aangepast...
Hierbij mijn bijdrage, tot nu toe ruim één jaar bezig, en nog lang niet klaar.
Het Laverda oranje zitje is trouwens geen blijvertje, net als het stuk frame wat uitsteekt.