Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eén reden, wat mij betreft, is misschien dat een proefrit alleen mogelijk is bij overhandiging van de aankoopprijs? Ik ken alle argumenten daarvoor, maar als ik dat lees is mijn interesse meteen weg omdat ik niet van plan ben naar een motor te gaan kijken met het aankoopbedrag op zak. Misschien...
Je wensenlijstje wordt wel steeds duidelijker. Er moet mee op de snelweg te rijden zijn maar mag niet intimiderend zijn, je moet iets mee kunnen nemen dus koffers mogelijk (maar dat is een nadeel als je een poort uit en in moet), gewicht moet een beetje laag zitten, makkelijk door een poort te...
Je schrijft dat je volledig A hebt. Daar zal je een idee bij hebben gehad. Desondanks blijf je naar klein grut kijken. Dat begrijp ik niet helemaal. Het lijkt er op dat je zelfs een Honda 500 groot en lomp vindt? Wat iemand anders ook al schreef, de NC serie van Honda voldoet aan veel van je...
Wat goed dat je even terug rapporteert wat de stand van zaken is. Recent in Motoplus (meen ik) ook een heel goed verhaal over die Versys 300 gelezen. Volgens mij was de strekking dat je wel heel goede redenen moest hebben voor iets zwaarders. Blijkbaar kan die 300 (bijna) alles. Dat geeft toch...
Ik heb sinds een paar maanden een Topsellerie zadel. Op een CBF100 MK2, maar daar zit hetzelfde zadel op als op een 600 volgens mij, in ieder geval, die Topsellerie was volgens de verpakking voor beide. Het zit heel anders dan het gewone zadel. Waar ik echt enorm aan moet wennen is die extra...
Interessant, voor dat soort bedragen kan je echt niet zelf rijden, je bent aan benzine en tol al meer kwijt en dan moet je onderweg ook nog ergens slapen en af en toe wat eten en drinken. Ik ben ooit in twee dagen naar het zuidelijkste puntje van Italië gereden en dan heb je daarna een paar...
Schoot me net te binnen, de Royal Enfield Himalayan :) Helemaal gemaakt voor bergachtig gebied. Alleen of de heen- en terugreis ook prettig zijn weet ik niet want de gewenste topsnelheid is er niet mee te halen.
Na het recente boek van Paul van Hooff gelezen te hebben is mijn indruk dat het er niet zo toe doet welke motor je voor een avontuur gebruikt. Het gaat er meer om hoe graag je wil aankomen. In deze posting lees ik vooral enige keuzestress. Om er nog een keuze aan toe te voegen, denkend aan Paul...
Ik krijg bij Ten Kate altijd zo'n cbf600n mee als leenmotor. Heerlijke machines, met name op binnenwegen. Dikke pret. Ga je de snelweg op dan moet je er rekening mee houden dat je totaal geen windbescherming hebt en dat je boven de 120 echt aan het stuur hangt. Persoonlijk ben ik daar na 100 km...