Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
deze heb je wel vervangen voor een nieuwe toch?
Als die in het begin nog wel aardig loopt maar het steeds "erger" wordt trekt de pomp waarschijnlijk nogsteeds vacuum bij je filter.
Daar zou ik het in zoeken in eerste instantie.
Zet er dan meteen een nieuw brandstof filtertje in, van een suzuki 600 zijn die hetzelfde volgens mij, kawasaki heeft daar geen apart onderdeel nummer voor
Facebook pagina van KR-1/KR-1 S is ook nuttig om lid van te worden, dezelfde leden op het forum zitten daar.
Er komen veel opnieuw gemaakte onderdelen voorbij die niet langer verkrijgbaar zijn.
Binnenkort komen er bij mij 4 sets 28mm inlaatspruitstukken op de deurmat:9~
Dank! Sinds een paar jaar dit stickersetje erop geplakt en dat maakt hem in mijn optiek ook echt af.
Hier laatste sessie van eergister voor mensen die zich vervelen :)
Afgelopen maandag en dinsdag de ZX-6 R weer eens uitgelaten op Assen.
Hierbij heb ik dan nu met de universele IRC Quickshifter / Blipper gereden en ben er best over te spreken.
Waar ik meer over verbaasd ben is dat ik op de eerste circuitdag (van het jaar voor mij) mijn PR van 5 jaar oud iets...
Ik heb destijds een nieuw filter erin gezeten.
Maar bij mij was het zelfs bij volle tank na 3 rondjes rijden.
Die van een gsxr 600 is hetzelfde (bouwjaar moet ik nakijken).
Kawasaki heeft geen onderdeelnummer voor het filter, alleen de volledige brandstofpomp :+
Ik ook, tot ik een maat ineen rechtdoor zag gaan bij de masterbocht omdat er een remblok uitgevallen was :')
Probolt verkoopt ze ook voor iets minder zag ik, rond de 30 euro