Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk vooral weinig verkocht. De Honda X-adv heeft hetzelfde blok en is een beetje offroad-gericht waardoor je makkelijker over de drempels gaat. Ik heb zelf sinds kort een X-adv, vind het echt een topding. De Forza heb ik nooit op gereden.
Met dat budget zou ik kijken naar een XT660X of een BMW 650 X-Moto. Vergelijkbaar qua vermogen en beide prima betrouwbaar. De X-moto heeft als voordeel dat ie wel een stukje lichter is (185kg vs 160kg).
Ik was er ook erg snel bij toen ik hem op Marktplaats zag staan. ;) De verkoper vertelde mij zondag dat er meer dan tien mensen hadden gezegd dat hij het direct moest laten weten als de koop toch niet doorging.
Custom Honda Dominator NX 650 Scrambler
€ 9.950,00
https://link.marktplaats.nl/m1935831049?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Nog geen 10.000 euro voor deze custom NX650 van 30 jaar oud. Geen geld.
Die banden zijn zeker vet, maar wel erg spartaans op de weg, dus ik moet nog even bedenken wat ik ga doen. Rij toch voornamelijk op de weg, dus misschien neem ik supermotovelgen.
Twee jaar geleden had ik een nieuwe gekocht en toen in de zomer weer verkocht. De achtervering was erg slap...
Vrijdag bij een Honda dealer gevraagd of de Transalp al in zicht was. Ze hadden nog geen idee. De nieuwe Hornet 750 met hetzelfde motorblok stond er wel.
Ik ben ook serieus aan het kijken naar een Honda NC750X. Gister op het nieuwste model gezeten. Ondanks de lagere zithoogte zat deze ruimer dan het oude model (2017), waar ik gister ook op heb gezeten. Dat vond ik wel apart. Ik ben nogal lang en vooral lange benen, dus een fijne zithouding is...
De Transalp 700 heeft in Nederland in ieder geval standaard abs. Ik ben de afgelopen weken ook op zoek geweest naar wat anders en de Transalp 700 had ik ook op mijn lijst. Las in verschillende berichten dat hij wat minder ruim is dan de oudere 600 en 650. Zelf nog niet getest trouwens.
Eens, maar waar je in Nederland wel tegenaan loopt is dat er bijna niks te krijgen is. De bekendste zijn KLX250, WR250R, DRZ400 en de CRF250/300. Allemaal prima opties, maar tweedehands niet te vinden of voor veel te veel geld. Nieuw heb je alleen de CRF300 als optie.
Dat had ik ook gelezen, schijnt een toegevoegde waarde te zijn. In de toekomst haal ik ongetwijfeld een X-ADV.
Ik rij nu op een Nmax 155. Zit vreemd genoeg beter dan een Xmax.