Recente inhoud door Bellu

  1. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Lastig om hier een algemeen antwoord op te geven maar de benzinekraan is een berucht probleem. Als de o ring lek is krijgt de motor net wat meer benzine en verzuipt als hij warm is. En als de klepspeling (te) krap is kan hij ook warm slecht starten. Maar het kan ook nog veel andere dingen zijn...
  2. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Ik wil dit topic niet vervuilen maar mijn ZRX 1200s staat te koop. Ik rijd tegenwoordig alleen nog maar op mijn 1100R. Staat in de motoren te koop hier op motorforum. Zeer nette originele Kawasaki ZRX 1200 S Als er iemand belangstelling heeft de koffie staat klaar.
  3. B

    Welke ringen kunnen tussen de 2 helften van een remklauw?

    Misschien heeft iemand het al eerder gepost maar de ringetjes voor tussen de remklauw helften kan je OEM Kawasaki kopen. Onderdeel nummer is 43049-100 Packing,Seal,6.5X11.5X2.2 @Rob RD Dit type ringetje past ook in een RD en FZR remklauw.
  4. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Ja ik ben bang dat dat zo is. Je ziet wel vaker fabricage/dot nummers op motoren die ruim voor de daadwerkelijke verkoop datum liggen. De remleidingen als ze zo oud zijn kan waarschijnlijk geen kwaad.
  5. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Lagers eruit en dan de gaten afdoppen is wel aan te bevelen voor het mooiste resultaat. Ik doe zelf ook altijd een paar oude bouten in de schroefdraad gaten om te voorkomen dat deze beschadigen door het stralen of vol gaan zitten met coating.
  6. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Ik gebruik het liefst Castrol Power RS Racing 4T 10W50 je kan ook 10w40 nemen maar omdat de ZRX een oud ontwerp motorblok heeft heb ikzelf liever 10w50 die wat dikker blijft bij hoge temperatuur. Maar motorolie is typisch een onderwerp waarover iedereen een andere mening heeft.
  7. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Ik heb geen goedkoper adres voor een CNC gemaakt exemplaar. Ik vroeg me alleen af waarom je het zelf zou willen maken als een nieuw exemplaar van Kawasaki maar iets van 40 euro kost. Een CNC exemplaar is natuurlijk mooi maar voor een gewone straat motor voldoet een standaard exemplaar...
  8. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Ik denk dat het geen probleem is voor veel andere motoren worden ook de koppelings huizen en deksels CNC gefreesd uit aluminium. Alleen waarom zou je dit zelf willen maken als het nog gewoon te koop is?
  9. B

    Suzuki GT380 Resto

    Ik zit in Barendrecht, doe al ruim 35 jaar Yamaha 2 tact blokken maar heb ook wel aardig wat Suzuki gedaan. Krukas revisie etc. Doe ik in eigen beheer dus misschien kan ik je helpen. Stuur maar een PM bij interesse
  10. B

    Verkocht Te koop gesloten Hapert aanhanger ingericht voor motorsport

    Kleine bump mocht er nog iemand een mooie aanhanger zoeken.
  11. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Het hangt er ook vanaf wat je wil, YSS heeft ook het iets goedkopere type YSS RG362-TRCL for Kawasaki ZRX1100/ZRX1200 dat volledig instelbaar is inclusief lengte verstelling. Het belangrijkste verschil met het duurdere type wat jij poste is dat het duurdere type hoge en lage snelheid dempings...
  12. B

    Verkocht Te koop gesloten Hapert aanhanger ingericht voor motorsport

    Ja klopt de bak is dus 150cm breed, 300cm lang en 180cm hoog inwendig.
  13. B

    Verkocht Te koop gesloten Hapert aanhanger ingericht voor motorsport

    Te koop gesloten Hapert aanhanger ingericht voor motorsport Omdat ik zelf ben overgestapt naar een busje en ik de stallingsruimte daarvoor nodig heb verkoop ik mijn gesloten aanhanger. De maat van de laadruimte is 300 lang 150 breed en 180 hoog. Gewicht was origineel 2000kg maar ik heb hem...
  14. B

    ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

    Heb het met plezier gedaan. Ziet er weer mooi uit, veel plezier ermee. Ik hoor het wel als ik nog ergens mee kan helpen. :t
Terug
Bovenaan Onderaan