Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lastig om hier een algemeen antwoord op te geven maar de benzinekraan is een berucht probleem. Als de o ring lek is krijgt de motor net wat meer benzine en verzuipt als hij warm is. En als de klepspeling (te) krap is kan hij ook warm slecht starten. Maar het kan ook nog veel andere dingen zijn...
Ik wil dit topic niet vervuilen maar mijn ZRX 1200s staat te koop. Ik rijd tegenwoordig alleen nog maar op mijn 1100R. Staat in de motoren te koop hier op motorforum. Zeer nette originele Kawasaki ZRX 1200 S
Als er iemand belangstelling heeft de koffie staat klaar.
Misschien heeft iemand het al eerder gepost maar de ringetjes voor tussen de remklauw helften kan je OEM Kawasaki kopen. Onderdeel nummer is 43049-100 Packing,Seal,6.5X11.5X2.2
@Rob RD Dit type ringetje past ook in een RD en FZR remklauw.
Ja ik ben bang dat dat zo is. Je ziet wel vaker fabricage/dot nummers op motoren die ruim voor de daadwerkelijke verkoop datum liggen.
De remleidingen als ze zo oud zijn kan waarschijnlijk geen kwaad.
Lagers eruit en dan de gaten afdoppen is wel aan te bevelen voor het mooiste resultaat. Ik doe zelf ook altijd een paar oude bouten in de schroefdraad gaten om te voorkomen dat deze beschadigen door het stralen of vol gaan zitten met coating.
Ik gebruik het liefst Castrol Power RS Racing 4T 10W50 je kan ook 10w40 nemen maar omdat de ZRX een oud ontwerp motorblok heeft heb ikzelf liever 10w50 die wat dikker blijft bij hoge temperatuur. Maar motorolie is typisch een onderwerp waarover iedereen een andere mening heeft.
Ik heb geen goedkoper adres voor een CNC gemaakt exemplaar. Ik vroeg me alleen af waarom je het zelf zou willen maken als een nieuw exemplaar van Kawasaki maar iets van 40 euro kost. Een CNC exemplaar is natuurlijk mooi maar voor een gewone straat motor voldoet een standaard exemplaar...
Ik denk dat het geen probleem is voor veel andere motoren worden ook de koppelings huizen en deksels CNC gefreesd uit aluminium.
Alleen waarom zou je dit zelf willen maken als het nog gewoon te koop is?
Ik zit in Barendrecht, doe al ruim 35 jaar Yamaha 2 tact blokken maar heb ook wel aardig wat Suzuki gedaan. Krukas revisie etc. Doe ik in eigen beheer dus misschien kan ik je helpen. Stuur maar een PM bij interesse
Het hangt er ook vanaf wat je wil, YSS heeft ook het iets goedkopere type YSS RG362-TRCL for Kawasaki ZRX1100/ZRX1200 dat volledig instelbaar is inclusief lengte verstelling. Het belangrijkste verschil met het duurdere type wat jij poste is dat het duurdere type hoge en lage snelheid dempings...
Te koop gesloten Hapert aanhanger ingericht voor motorsport
Omdat ik zelf ben overgestapt naar een busje en ik de stallingsruimte daarvoor nodig heb verkoop ik mijn gesloten aanhanger.
De maat van de laadruimte is 300 lang 150 breed en 180 hoog.
Gewicht was origineel 2000kg maar ik heb hem...