Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij broodje aap. Ze zijn goedgekeurd, de beste zelfs voor dubbel gebruik.
Ik heb nog nooit gehoord van een uit elkaar spattende systeemhelm. En een frontale klap met 30km/h is sowieso met elke helm dodelijk, ook met een integraal
ff kijken of de starterkrans en bijbehoren vervangen is. Zwak punt bij de 2007/08 reeks. Reparatie kan gemakkelijk zo'n 1000 eurietjes kosten. Bij mijn dealer moest ik gelukkig alleen de stukken betalen, maar alleen dat was al zo'n 800 eurootjes.
Ik ben na lang proberen uiteindelijk op een Givi uitgekomen. Model Parabrezza, D225ST.
Ik vrij groot, maar ook bij hoge snelheden stabiel. Ik ben 1.91 en is voor mij het beste wat ik kon vinden. Ik vermoed dat Givi die ook heeft voor de nieuwere Tigers
Ik heb diverse anc systemen uitgeprobeerd onder mijn Shark. Het werkt wel, maar is zeker niet beter dan gewone oorbescherming. Dit schijnt inherent te zijn aan het feit dat op de motor het geluid nogal wisselt van hoogte en sterkte. Dezelfde systemen uitgeprobeerd in trein of vliegtuig geven dan...
De "One" beviel mij ook niet. Ik had bij het passen al een vreemd gevoel bij die sluiting. Heb dan ook, de 3 genomen. Inderdaad niet echt de stilste, maar met oorbescherming geen enkel probleem.
Yip, de helm is goedgekeurd voor zowel open als gesloten gebruik. En met geopend kinstuk zie je er tenminste niet uit als kabouter Wipneus, wat bij veel andere merken wel het geval is
Motorrijden zonder gehoorbescherming is niet clever. Je zal de motorrijders die hierdoor blijvende schade hebben eens de kost moeten geven.
Een van de fijnste systeemhelmen, die ik hier nog niet heb horen noemen, en die bovendien heel geschikt is voor brildragers is de Shark.
Juist. Dit is precies wat mijn zoon doet. PhD in Cambridge, woont in België. Ik vermoed dat binnen de EU overal dezelfde woon/verblijfsregelingen zijn, zeker wanneer het over studie gaat. Hij zorgt gewoon dat hij alle drie maanden aantoonbaar "thuis" is. Zowel voertuigverzekering...
vroeger ook veel zelf gedaan. Nu alleen nog plaatsen van wat accessoires, en onderhoud en afstellen van mijn oude CB750 cafe racer.(ben nog uit de carburatortijd :Y )
Misschien moet ik toch nog eens iemand zoeken die mijn mapping wel kan veranderen.
Ik heb het met mijn 2007 geprobeerd, maar was niet overtuigd. Wat niet wil zeggen dat ik mijn Tiger nietgraag eens in handen geef van iemand die het misschien beter kan als mijn dealer. In elk geval is het een motor die je iedereen kunt aanbevelen. (Op voorwaarde dat zijn benen lang genoeg zijn :)