Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afscheid,
Omdat ik, zoals ze dat fijntjes zeggen, uitbehandeld ben neem ik en mijn motor afscheid van dit Forum. Als je geïnteresseerd bent in deze zeer complete motor, opstappen en op vakantie, neem dan contact op met MotoFit Kruisboog 45 Veenendaal tel: 0318 555151.
Wil je niet op het verkeerde been zetten maar ik zou juist beginnen met het uitproberen van de systemen, met name ABS, dan weet je als het in de praktijk een keer gebeurd hoe je motor reageert, wat je voelt en wat je hoort. Zelfde voor TC zoek het gecontroleerd op dan weet je als het een keer...
Vreemde eend in bijt.
Heb veel respect voor die mensen die onder maximale belasting extreme km standen scoren. Lukt mij niet.
Na 18 verschillende motoren in een halve eeuw door heel Europa te hebben gereden ben ik op de laatste 2 (Versys 1000) overgegaan op Conti Trail Attack 3. Enorme...
Niet te moeilijk denken, injectoren oid vergeet die maar.
Kijk eens in je instructieboekje pagina 119 halverwege : brandstofdampafzuigsysteem ieder beurt om de 6.000 km. te controleren.
Met een motor uit 2016 had dat misschien al een keertje moeten gebeuren. Lost misschien wel wat op. ;)...
Zou er niet zo over in zitten. Herken het van vorige motoren o.a. KTM 1190. Heeft te maken met de blokkeerstand van je koppeling. Op dit soort moderne motoren zit een "antihop" koppeling die moet voorkomen dat bij te veel remwerking van de motor, vroeg terugschakelen in een lage versnelling, het...
Goede opmerking.
En meet dan ook in het midden van de kentekenplaat.
Wat denk je van gewichtsverdeling? Op de drager hangen is belasting achter het hart achterwiel dus ontlast hij het voorwiel deels en daarmee moet de invering achter nog groter worden!!!
Realiseer je wel dat twee benen bij...
Tussen +/- 50 cm en ca. 150 cm zit ongeveer een meter.*O* Zo'n meet methodiek van er op hangen en gelijk meten lijkt mij niet erg nauwkeurig. _O-Stond de motor bij de eerste meting wel precies verticaal. Had je de eerste keer niet wat meer adem ingehouden dan de tweede keer?
Succes, Bertje.
Met ijzervijlsel van een zaag zelfde effect. Deeltjes liggen in naden en hoeken drup regen er op en roesten maar. Hopen dat het niet door de lak gaat.
Er is maar een oplossing goed afdekken met kleed oid.
Succes, Bertje
Deze steun van SW-Motech heb ik gemonteerd op m'n Versys van 2015.
En heb hem naar volle tevredenheid 3 jaar later over gezet op m'n huidige Versys 2018. Ben er nog steeds heel tevreden mee. Vooral over de positie en de verstelbaarheid.
Succes, Bertje
Verdiep je er maar verder in en dan ontdek je nog veel meer opmerkelijke dingen zijn zoals prijsverschil tussen onderdelen zoals rem en koppelingshandels links en rechts. Zelfde geld voor kunststofdelen links en rechts.
Denk dat het iets te maken heeft met omzetsnelheden en daamee afname...