Recente inhoud door BiG_G

  1. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Witte ledlampjes... Ik meende bajonet. Moet je alleen die kappen aan de bovenkant ff erafschroeven
  2. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Gewoon Xenon erin... Veel mooier! :P
  3. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Ja, ik denk dat gevoel heel belangrijk is bij banden. En als je de PR3 gewend bent, en dan een 'wijziging' in het gevoel krijgt... Het zal zeker niet zijn dat de band minder presteert. Maar we zijn iets gewend. En dat is nu 'anders'. Ik heb er iig iets minder vertrouwen in. Hij lijkt...
  4. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Ik ben ook tot die conclusie gekomen, Jaap. Je kan er uitstekend mee door de bocht, maar PR3 gaf me meer vertrouwen om door die bocht te gaan...
  5. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    lol Heb je ook een open pijp eronder? Of nog standaard?
  6. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    True. Ik weet op dit moment bv ook niet of ik over een paar maanden weer PR4 zou nemen. Het gevoel is wel anders. Als ik met het steppie over de vloer ga, blijft ie kleven als een idioot. Maar het gevoel wat ik bij de PR3 had was veel sterker. Dus in deze ervaar ik hetzelfde als Jaap (denk ik).
  7. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Klopt. Ik heb er 1 Ik ben er razend tevreden over! Het maakt niet uit in welke versnelling ik zit, ik heb altijd vermogen. Reageert direct! Bijkomend voordeel: procenten goedkoper bij hetzelfde rijgedrag. Als ik me aan de snelheidsregels houd, "normaal" rijd, dan haal ik 1:18.5 En als ik...
  8. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Dan lage druk erdoorheen.... (blazen) _O-
  9. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Het lijkt me erg leuk om een turbo erop te zetten. Met wat minder druk, 300 / 320 pk is toch leuk voor zo? :9~ En dan houdt je blok het ook wat langer... (Jeroen van der Meer; Dynojet v/d Meer) Eerst maar eens kijken naar een 'backup' motor (ZX10??) voor het geval dat het blok toch wat...
  10. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Ik weet dat er een Z 340 heeft gereden. Ik meen zonder turbo, maar met wel de nodige aanpassingen. Was volgens mij een Z van Brokx (?? Jaa, wat was dat ook weer? Merk uitlaat wat je had op je vorige Z?)
  11. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Tank is leeg... En heb geen centen voor een nieuw model |( Maar ik ben wel nieuwsgierig naar de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs. (Zie vorige post, waarbij ik refereer aan Brembo, maar ik zie bv ook EBC)
  12. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    En dat geldt ook voor soes... Ketting en t.wielen hebben nu de 35 k (geloof ik) gepasseerd. Heb natuurlijk oiler erop zitten, Maar de eerste tienK is die niet gebruikt (wegens verkeerd slangetje). Ik denk dat ik anders zondermeer de 50K kon halen met deze set. Ik zal van de week Ebay...
  13. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    Mijn idee! Nog iemand een goedkoop adresje voor Remblokken en ketting en tandwielen? Anders dan Jos Smit? (ff waarvergelijking)
  14. B

    Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

    _O- Ik verkoop hem meteen!
Terug
Bovenaan Onderaan