Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het dark smoke sport ruitje van Ali mag blijven. Staat leuk en ik zit nu 'gewoon in het windgeruis' in plaats van in het gebulder van de wind die langs het standaard ruitje wordt geleidt.
De handlebar mirrors zijn waardeloos. Ze staan wel leuk, maar zijn niet praktisch. Het spiegelglas is ten...
Ik heb bij ome Ali nog een dark smoke sport ruitje besteld en bar end mirrors. Voor de zomer leuk om de scooter wat op te leuken. Dan maakt het niet uit of ik wat meer in de wind zit.
En als het er niet uit ziet of niet fijn rijdt, dan geeft het niet, want Ali is niet duur ;)
Gefeliciteerd met je aankoop! Je gaat er vast veel plezier aan beleven.
De zijwindgevoeligheid herken ik wel. Wanneer er flinke wind staat, kies ik er zelf voor om binnendoor naar mijn werk te rijden. Dan doe ik er wel 40 minuten over in plaats van 20, maar het rijdt wel fijner. Als ik over de...
Ik ben wel benieuwd hoe die Mash uit een vergelijking met de x-max komt.
De Mash is zo'n €2500 goedkoper en de looks zijn niet veel slechter naar mijn idee.
Dan verdenk ik al snel de kwaliteit van materiaal, blok of het onderhoud als oorzaak van het prijsverschil.
Ik ben benieuwd of dat dan ook...
+ je neemt de afschrijving mee in de berekening. Ik kan me niet voorstellen dat de X-max met een nieuwwaarde van €7400 net zo veel afschrijving heeft als een auto van €xx.xxx
En ondervind je dan geen extra hinder van de wind die nu onder je scherm door komt?
Heb je toevallig een linkje naar de inbusbouten en bussen? Ik zit ook precies met mijn helm in de turbulentie van het standaard scherm.
Volgens de vorige eigenaar van de uitlaat is het een kwestie van hard trekken met een tang.
Ik zal nog wat spinazie naar binnen werken en het komende week nog eens proberen.
Ik heb de uitlaat tweedehands gekocht, dus ik zal de verkoper nog eens benaderen met de vraag of hij er meer van weet.
Qua takkeherrie rijden er hier wel meer van in de straat. Daar maak ik me niet te druk om:]
Ik heb nu al een aantal maanden een LeoVince slip on op mijn xmax zitten. Klinkt leuk, maar alles went na een tijdje en zo ook het geluid. Nu heb ik geprobeerd om de db-killer te verwijderen, maar dat is niet gelukt.
Uiteraard heb ik eerst het inbus boutje verwijderd, maar de db-killer zit...
Als een motor geen onderhoud geschiedenis heeft, zou ik er niet eens gaan kijken. Is het boekje netjes ingevuld, dan kan je ook altijd nog even contact opnemen met het bedrijf waar de motor voor onderhoud is geweest.