Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jaren 80:
honda cx500 turbo
suzuki xn85
Kawasaki Z 750 Turbo
nadeel is dat je een vertraagde reactie hebt, en daarna gelijk een HOOP vermogen meer.
erg lastig als je bv een bocht wilt uitacceleren. en inderdaad is een grotere inhoud veel makkelijker, duurzamer en goedkoper
welnee, hoeft niet... knippen, solderen en verwijderen. boompje onder zadel, langs framebuis, elektronika onderop of onder tank indien ruimte. eventueel investeren in een losse ontsteking in de nosecone, zoals eerder opgemerkt door robertje. vervalt weer wat bedrading.
gewoon nieuwe boom maken. voor een chop, zelfs met elektronische ontsteking en alles heb je niet zoveel nodig, kwestie van minimaliseren. en ja, ik weet waar ik over praat, ik bouw partime beroepshalve kabelbomen in nieuwe en verbouwde choppers.
in elk geval niet bij ons })
vreselijk leuk topic trouwens.
iedereen brult maar wat.
als je t echt wilt weten, gewoon bij een backpatch/frontpatch binnenlopen en vragen, heb je achteraf ook geen problemen.
als je dat al niet eens durft kun je beter een patch met 'loser' dragen.
in...
heb geen problemen gehad... verschil met/zonder oiler op woon/werk was bij mij 30000+ tegen 17000... tegen toen 500 florijnen de set... kwam ook door een redelijk aggressieve (stijl: hooligan aka blik op de weg) en goed afgesteld had ik ook weinig last van excessievelijk olieverspilling op wiel...
winter en zomerolie in scott-oiler?
heb met een fzr1000 jaren 4seizoenen woon-werk gereden (30.000/jr)
en nooit de olie aangepast aan de seizoenen.
ketting ging - bij soms echt wel echt illegaal hooligangedrag- meer dan 30.000km per set mee.
ik reed wel op race-lucht in mijn banden
al een hoop gezegd hier...
ik rij zelf op een eigenbouw chop, in leren borek en met een allweather jas met alles erop en -vooral- erin.... heeft me al ettelijke keren gered van een rondje huiddtransplantatie.
en maakt niet uit wie er de fout maakt.
weet waar je (aan wilt) begint
een colourclub, een MC, heb je niet zomaar. en das zeker geen af en toe clubje.
je hebt te maken met de andere colourclubs en een hele levensovertuiging, niet alleen een manier om je in de weekenden niet te vervelen.
maar niemand die je tegenhoudt om idd een...
en op een serieuze toon.....
kijk eerst eens naar banden (vlak stuk na heftige remreactie, verkeerd afgesleten, bandenspanning) en uitlijning wielen ... en controleer je lagers van brug, vork en balhoofd
is jouw intruder soms uitgerust met de optionele harley-trilfunctie?
schijnen inderdaad nog wel eens verkeerd afgesteld te staan
ga anders eens langs bij een harleyzaak, die weten alles van trillende motoren *D