Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bedankt heren , ja geen cent op bezuinigd ... ben zeker de snelste niet met een 1.53 op assen
zal de specificaties van de vering binnenkort even neer zetten maar inderdaad 4000 euro ongeveer
tevens zit er ook R&G blokbescherming op en een carbon shark fin
goedemorgen,
daar ik binnenkort weer op uitzending ga voor 6 maanden ( iets met militair zijn) vind ik het eigenlijk zonde om mijn nette racer al die tijd langs de zijlijn te laten staan. tijdens corona heb ik er een hoop aan gedaan om ze helemaal klaar te krijgen voor lekker spelen op de baan...
1 keer ga je even liggend de grindbak in en je bent meteen specialist 8-) thanks mate !!
maar inderdaad meerdere dagen achter elkaar rijden op hetzelfde circuit met goede instructie en feedback leer je veel meer van dan zelf aan prutsen met losse dagen links en rechts en ook input van allemaal...
denk dat er veel te winnen valt in de positie op je fiets , neem eens les bij een goede school.
door tegen de tank te zitten hoef je je niet af te zetten tegen de stuur helften bij aanremmen , dit geeft al veel meer rust en klemmen met de benen is dan ook veel minder .... positie voeten is ook...
bij ahnendorp wisten ze ook een hele mooie afstelling ermee te maken , 202 pk naar ik vermoed dat hij ook een dempend effect heeft daar een gedeelte van de lucht een andere / langere weg bewandeld en dat de geluidsgolven hierdoor a synchroon gaan lopen .
kan het mis hebben maar ik was verbaasd...