Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
trouwens, stel dat er vuiltje in het gat zit, wat is dan de beste manier dit eruit te halen? het is geen goed idee om er met iets in te gaan porren namelijk...
ja, ook al voordat ik ze in had gesmeerd. bij motoren en brommers voorheen werkte de zuigers zelfs nog stroever en die werkte wel gewoon goed. hoorde net ook dat er vuil in me compensatie gat kan zitten van me hoofdcilinder, dus ik ga dat eerst even na kijken. zou niet weten wat het anders moet...
olie niveau is in orde, slijtage kan haast niet. dus er zou gewoon zand tussen kunnen zitten, maar waarom gaan de zuigers dan wel terug als je even paar centimeters naar achter rijdt. dan zou de hoofdremcilinder toch vast moeten zitten?
Ik heb een KTM 660 SMC met een lc 4 blok.
Het probleem is dat mijn voor rem blijft hangen als ik deze hard in trek. ik heb al andere topics gelezen over ontluchten en de remblokken die kaal zijn, maar dat is het probleem niet. heb de remklauw al uit elkaar gehad, kabel na gelopen en de...
Ik heb een KTM 660 SMC met een lc 4 blok.
Het probleem is dat mijn voor rem blijft hangen als ik deze hard in trek. ik heb al andere topics gelezen over ontluchten en de remblokken die kaal zijn, maar dat is het probleem niet. heb de remklauw al uit elkaar gehad, kabel na gelopen en de...