Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor zover ik weet wel. Ik had één van de allereerste (nummer 53) en deze had zeer zeker wel het vermogen. Later zijn de pk's wat teruggebracht bij de injectiemodellen.
Dat is natuurlijk bull. Hoe kan je anders je ongenoegen tonen, door op Willem Lucht te stemmen? Die hele politiek is op dit moment een façade; ronselen van stemmen, alles beloven, maar niets nakomen, het vaak wisselen van de wacht qua wethouders. Ik vind het prima, niemand krijgt mijn stem.
Heb je de nieuwe platen een nachtje in olie gedompeld? Hoe waren de metalen platen, nog nagemeten hoe dik ze waren en of ze krom waren? Hoe waren de veren er aan toe?
Ach, 2500 toeren: tussen 6000 en 8500 tpm. Altijd leuk als je rond 5800 tpm een bocht wilt nemen en als de naald stiekem boven de 6K kwam :') En btw, het is NS400R.
Euhm... de BB is ooit de snelste produktiefiets op deze aardbol geweest, dus snelheidsgevoel is er wel degelijk ;) De motor trekt ook zo ontiegelijk hard op, daar ligt het ook niet aan. Het is de beleving van acceleratie wat er niet is, maar geloof me, als er iets niets mis mee is dan is het de...
Jij mist het accelereren, maar niet het vermogen :Y Ik had bijvoorbeeld bij mijn eerste fiets (Honda NS-R400) een veel leukere acceleratie met 72pk dan de Blackbird met 164pk. De NS-R400 trok je tot en met de derde versnelling op het achterwiel en een top met 240 op de teller. De Blackbird was...
Had ik gelezen, maar dat bedoelde ik niet. Maar hij heeft een ZZR600D en had een 4-in-1 en wilde de originele uitlaten monteren. Dat lukt niet omdat de leidingen van de oliekoeler in de weg zitten, waar klopt het verhaal niet? Origineel + origineel = passen :?