Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En het ging zo goed.....
Na de revisie van mijn blokje vele km's heerlijk roffelend afgelegd. Ik was helemaal tevreden :] Maar sinds kort produceert mijn motor na afremmen op de motor (vooral uit de rechter uitlaat :? ) een grote rookwolk. Klepseals zullen wel lekken ofzo :( Ik heb ze alle...
Volgens mij is je vergelijking niet helemaal eerlijk, want het gaat de topicstarter om de Daytona 600, en niet om de TT600 (ik weet zelf niet of het veel scheelt tussen die 2).
Laatste Kicxstart staat een test in van de 600cc supersports. Moet je die ff lezen.
En volgens mij heeft iemand op het forum een Daytona 600, kan me even niet herinneren wie. Als het me te binnen schiet meld ik het wel ff.
Kicke fietsen, heren! Ik moet eigenlijk ook weer eens langs bij Menkel. Kwam er een par jaar geleden vaak toen ik nog op mijn CB360 en 750f2 reed (ik zal nog eens feauteaus posten). Ben er nu al een tijd niet meer geweest '(
Deze kerel heeft (onder andere) nieuwe nokkenstokken + tuimelaars in de aanbieding voor een VF750 voor 100 euri. Misschien een tip voor iemand hier?
www.marktplaats.nl/markt/motoren/ondhonda/25598.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dcbr1000%26pv%3Dall%26g%3D20%26u%3D41%26s%3D50%26m%3D0
Ik heb van de adaptermodificatie werktekeningen en van de 'drill and tap methode' een werkhandleiding. Als iemand deze wil hebben, stuur me dan maar ff een mailtje.
Die gemodificeerde VFKR is inderdaad behoorlijk geslaagd! :}