Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En trouwens...ellende...ja. Maar ik heb er echt al behoorlijk veel mee gereden en veel plezier gehad. De dikke Wiseco stampt er goed op los in ieder geval!
Waarschijnlijk toch monteur-error, dus dat kunnen we de XR niet kwalijk nemen he :)
Ik denk dat de olievoorziening wel ok is, de inlaat nokken en tuimelaars zien er spik en span uit, de hele rest trouwens ook (zelfs glijlager in de kop). Het zal dus wel eigen dikke schuld zijn en de klepspeling te strak gehad aan de uitlaatkant. Heb het paar keer gecheckt maar blijkbaar toch...
Hoi :W
Ben ik ook weer eens. Heb jullie nog niet verlaten hoor, maar druk geweest en weinig nieuws eigenlijk....
...buiten dat de XR weer kaput is. Ging slechter en slechter lopen de laatste tijd, dus maar weer open geschroefd (overigens wel heel veel mee gereden en veel plezier gehad)...
Toevallig heb ik afgelopen winter de koppelingskorf van mijn CR vervangen (door een prachtige nieuwe van ProX).
Tussen het tandwiel en de korf zitten inderdaad rubbers, en het geheel zit inderdaad in elkaar geklonken. Je slijpt die klinknagels inderdaad dun (de kop er af) om de boel te...
Ja, ik heb recent de 100mm Wiseco kit gemonteerd met Hotcams stage 1 nokkenas. Ik heb echter daar een paar honderd km probleemloos (en met VEUL vermogen) mee rond gereden. Er is sindsdien niets veranderd aan de carburateur afstelling.
Uitlaat is een FMF demper die alles doet behalve dempen...
Ja vlotter afgesteld, doorstroomsnelheid is ook voldoende. Nieuwe bougie gehaald (gewoon als probeersel), nogsteeds zelfde resultaat.
Start goed, loopt mooi, trekt goed - totdat het wat toeren gaat maken.
Voorbeeld om te laten zien hoe gek het is:
Ik rijd rond in z'n 5, doe het gas wijd...