Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En jij wel? Ik kom wel dagelijks in duitsland voor mijn werk, je opmerking is gewoon niet meer van deze tijd. Het zijn net mensen die duitsers vandaag de dag. ;)
Oh :? :W Dan heb ik al erg vaak een bijzondere prestatie kunnen leveren. :+
Ik dacht dat de uitlaat van die bandit wel van RVS was, wel een lage kwaliteit maar toch.
RVS is prima aan staal te lassen, wel even de juiste toevoeging gebruiken (in dit geval voor staal-RVS bijv. een 309...
Leg mij dan het volgende maar eens uit:
1" luchtsleutel, 10 bar luchtdruk, met een dop 32 direct op de sleutel draai ik de wielbouten van een daf as kapot.
Dezelfde sleutel, dezelfde druk, nu een torsie-dop 32 600Nm. Diezelfde bout krijg ik nu niet meer kapot, maar wel netjes op 600Nm koppel...
Het heeft iets langer geduurd dan de bedoeling was, maar het was een C 3V Zener.
Als je een spanning van circa 9 volt op die roze draad zet moet je motor weer starten.
Op die roze draad staat iets van 8 volt. In het originele contactslot zit een zenerdiode die de spanning regelt.
Een cb600 hornet uit 1998 heeft hetzelfde, bij mij ging die in de eerste 2 weken na aankoop 4 keer kapot.
Ik heb nog zo'n zener liggen, en zal morgen even meten wat de exacte...
Als hij uit 1998 is kan het alleen maar een ST1100 zijn. De ST1300 is pas vanaf 2002 verkocht.
Als die motor slechts 12000km heeft gelopen is 'ie dus ZGAN. Die 1100's kunnen zonder problemen een paar ton op de klok aan.
Ik zeg DOEN! *D