Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok, ik ga vanmiddag even proberen met een zaklamp in de tank te gluren en te kijken of ik de vlotter kan vinden en bewegen.
De brandstofmeter stond vanmorgen toen ik naar het werk reed strak op 1 streepje met een bijna volle tank benzine.
Ik heb een ER6N uit 2010 met een electronisch display met daarop het brandstof niveau.
Afgelopen zondag lekker een ritje gemaakt op de motor. Ik zag op m'n display dat de brandstof bijna op was (1 streepje) en dus even tanken. Echter, de tank zat nog bijna vol. Na hem te hebben afgetankt bleef...
Ik heb de radiatordop eraf geschroefd. De rubber ring is nog in goed staat en de veer werkt (heel stug). Iemand vroeg nog of het mooi vlak was bij de radiotor zelf, en zo te zien is dat zo.
Heeft het zin om een nieuwe dop te zoeken, of liever terug naar de garage die niets kon vinden?
Ik zie...
Dat wil ik best geloven, maar zodra hij onder alles eruit heeft gegooid is het koelvloeistof niveau in het reservoir meteen ver onder de L (low) gezakt. Volgens het onderhoudsboekje moet dat niveau tussen de L en F zijn.
Ik ben geen techneut, dus kun je dit toelichten? Het lekt zeker niet uit...
Zojuist een rit gedaan met de zijkappen eraf, zodat ik bij thuiskomst kon zien waar het lekte. Even een stukje snelweg en wat B-wegen.
Bij thuiskomst de motor uitgezet. Daarna hoor ik meteen het koelvloeistof reservoir borrelen, en spuit het onder uit de motor. Ik heb nu ook gevonden waaruit...
Mijn Kawasaki ER6N (2010) werd afgelopen week tijdens een rit merkbaar te warm. Thuis aangekomen zag ik dat het koelvloeistof niveau onder het minimale niveau zat en dus heb ik dit aangevuld.
Een volgende rit op zo'n warme zomeravond koelde de motor weer goed voor mijn gevoel. Toen ik de motor...