Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Max. 30 minuten (inclusief alles eens bestuderen).
Kabels wat losser zetten en daarna heb ik de poulie van de servo gehaald, zodat ik aan de uitlaat kant de 2 kabels kon loskoppelen.
Ik heb vandaag trouwens de kabels volledig verwijderd, anders hangen die toch maar los. De servo moet je...
Als je de kabels loskoppelt, dan blijft de klep altijd open staan (wordt open gehouden door de veer). Met de originele map staat die inderdaad bijna dicht onder de 6000 toeren. Met de racemap staat die enkel dicht in neutraal. Van het ogenblik dat hij in versnelling staat, gaat de klep volledig...
Ik heb deze week de flapper in de uitlaat eens afgekoppeld, dit scheelt wel erg veel in geluid. Ik heb nu echt geen behoefte meer om een andere demper te steken *O*
Ik ben al een paar jaar niet meer geweest, maar ik vond dat er zaterdag heel weinig te zien was. Vroeger stond de paddock beneden helemaal vol en nu was die maar voor 1/4 gevuld. Was dit de vorige jaren ook zo?
10W - 2W = 8W dat je wil opwekken door de weerstand:
I = P / U = 8W / 12V = 0.6666A
R = U / I = 12V / 0.6666A = 18 ohm (10W) per kant parallel over de pinker.
Maar kijk eerst maar eens na of het echt wel 10W is.
Ik vind het model 2014 absoluut niet spijkerhard, niet het zadel of de vering.
Vorig weekend nog op een MV Brutale 800, gezeten, dan weet je pas wat een hard zadel is.
250 euro
Aprilia Tuono V4 Frontaufbau I (het is nr. 7 dat ik nodig heb).
Het blijft natuurlijk weggegooid geld, dat ik anders ging uitgeven aan een andere uitlaat -O-
Dit weekend een ritje gaan doen en ik kom aan een grote baan met bomen. Net als daar aankom valt er een tak uit de bomen recht op mijn moto. Resultaat een barst in de voorste kuip :(
De kuip opzich kost niet zoveel, maar als ik zie wat daar nog allemaal aanhangt dan wordt dit zeer duur in...