Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, maar Google dan even naar de Amerikaanse forums. Buiten dat twijfel ik niet echt aan de theorie:
Meer lucht erin
Dus meer brandstof erbij
Resultaat: beetje meer vermogen.
Ok, meer lucht, andere jets in de carb en dus een paar pk erbij. Nog beter met andere uitlaten uiteraard
CHUBBY PERFORMANCE INTAKE (PREMIUM KIT) - SS Custom Cycle
Beste allemaal,
Ben weer aan het lezen voor mijn bobber project. Het standaard luchtfilter is nu ter discussie.
Er zijn een aantal fabrikanten met kits om twee luchtfilters boven op de carburateurs aan te sluiten. Maxair, chubby etc.
Hebben andere rijders zoiets al gedaan of op hun motor...
Beste allemaal,
De laatste paar jaar met jonge kinderen veel te weinig op de motor gezeten maar het begint weer aardig te kriebelen. Nu overweeg ik mijn Yamaha Dragstar 1100 Classic toch eens onderhanden te nemen. De planning:
-ombouwen tot bobber
-oliefilter verplaatsen
-forward controls...
Ja, ik kan het wel omzetten, maar dan kan ik het niet importeren in sygic. Zal een andere manier moeten vinden om dit bestand te lezen. Ik kan ondanks de rotzooi wel zien dat het formaat anders is tussen mijn route en de route aangemaakt door sygic
Dat kan mooier:
cat Documents/Navigatie/150615_164412.itf
@v7]Van Berckelstraat 36/29 's-Hertogenbosch - Diepenbrocklaan -/2 Son en Breugel####Mijn route
car3FTI�0�N����N2TSR�s_P<(�?u?��h?�Ga?��L?333?�?w�?�|?�|?d;?d;?2OVA...
Hmm, niet erg succesvol. Het opslaan van een route komt wel keurig in de juiste map te staan. Ik denk dus dat ik een "Favourite" tag mis of dat de header tussen 13/14 en 15 is veranderd. Weet iemand een programma dat RAW ITF bestanden weergeeft? Ik heb nu echt geen idee waar het verschil inzit...