Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
heb tot nu toe alleen achtervering op middelste stand gezet en bandenspanning nog eens gecontroleerd ,lijkt erop dat iets softere vering wat minder beweging voor geeft.
Wat ik wel vergeet te vertellen is: als ik de beweging krijg is het wel dat je gas eraf hebt omdat je stuur loslaat ,misschien...
nu heb aardig wat reacties gekregen het is mooi om te weten dat het best wel een dingetje is bij de lage instappers ,vanmiddag sprak ik nog iemand met een Kymco People 150? die het probleem ook had en hij vond dat voornamelijk trillingen probleem was door onbemande wielen
ok
Ik zal nog even...
Wel Robber dank je voor lijvig verslag van je ervaringen en Rhody voorzichtig bij hogere snelheden uitproberen! ik heb dus niet zoveel ervaring met rijeigenschappen van motor scooters voor de SH heb ik even Kymco 500 Xiting gehad en dat voelde goed aan ook bij 130 KM maar ja die was onhandig in...
ok is goed om te weten, dat het een soort euvel is van dit model. ga dan wel op zoek naar verbeteren zodra ik nieuwe band erop zet (nu Michelin)
het zal waarschijnlijk aan het soort frame liggen.
Denk dat bij dit soort scooters met veel handige beenruimte en weinig stabiel frame altijd wat minder stabiel en strak is, misschien de zwaarste vracht (niet de passagier) voor je op de treeplank plaatsen dan staat het iedergeval lekker laag en topkoffer zo licht mogelijk houden.
waarschijnlijk...
ja voor goede orde zal ik dat voortaan doen ,zie de SH 300 en 150 als zelfde soort en probleem wat ik heb zou daar ook voor kunnen doen ,maar ik zal op SH 150 verder schrijven
ok heb ik nog niet aan gedacht ! uitbalanceren .... alleen gek dat ik geen trillingen voel zoals je dat normaal bij onbalans hebt !? kan 100 km rijden
als ik maar niet stuur loslaat. maar ok ik ga dat als 1e proberen
Denk dat bij dit soort scooters met veel handige beenruimte en weinig stabiel frame altijd wat minder stabiel en strak is, misschien de zwaarste vracht (niet de passagier) voor je op de treeplank plaatsen dan staat het iedergeval lekker laag en topkoffer zo licht mogelijk houden.
waarschijnlijk...
ja in mijn actieve motortijdperk had ik bij vakantie ook altijd alles op de buddy (lekker steuntje) en volgens mij daardoor geen last van rare wervelingen die je met topkoffer hebt ,ze zijn erg makkelijk maar teveel invloed op rijgedrag vooral op zo'n licht ding.
mij lijkt op de scooter als je...