Recente inhoud door daan944

  1. D

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Lastige is ook dat het gevoel wat een band je geeft ook weer per motor, belasting en situatie anders is. Denk aan gewicht (motor + berijder), temperatuur (wegdek en band), vermogen en ondergrond. En dat dat gevoel ook best moeilijk uit te leggen is.
  2. D

    Lamellen dichtgeslagen

    Ja die kans is er, daarom: houd het in de gaten!
  3. D

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Ja, was een vrijwel nieuwe demo motor.
  4. D

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Vervangen als het vertrouwen er niet is! Ben zelf wel fan van de Conti RoadAttack 3 GT onder mn RT, maar de overige merken zullen vast niet slecht zijn. Laatst had ik een proefrit gemaakt op een R1250RS (geweldig ding trouwens!) en de bandjes daaronder vond ik niet zo veel vertrouwen geven in de...
  5. D

    S1000RR Deel 7

    Vandaag de BMW S1000RR eens gewassen, gefotografeerd en.. te koop aangeboden. Prijs lijkt me netjes zo, wat denken jullie?
  6. D

    BMW S1000RR te koop, Blackstorm metallic, 2010, 52.500km

    Te koop: Nette BMW S1000RR. Ik heb deze motor nu bijna 5 jaar in bezit en door de dealer laten onderhouden: Heeft op 32k de grote beurt gehad, op 40k nieuwe ketting (bij de beurt) en 48k zn laatste beurt. Banden voor en achter zijn nog vrij nieuw (Conti SportAttack3) en de accu is in september...
  7. D

    S1000RR Deel 7

    Dat staat helemaal niet slecht :)
  8. D

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Mooiste oplossing is de hele velg te laten doen. Heb mijn auto velgen laten doen, dat kostte me 90 eur ex btw per velg: richten, alle beschadigingen wegwerken, stralen, poedercoaten. Voordeel is dat je ook een nieuw kleurtje kan kiezen :)
  9. D

    BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

    BMW staat wel héél vaak in die top3 lijstjes. En er staat geen onderbouwing bij: die KTM SuperDuke GT lijkt me ook best een interessant apparaat (misschien ook eens proefrijden..?), dus een test tussen die 2 lijkt me wel leuk om te lezen.
  10. D

    BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

    Thanks, zal er eens induiken! En ja, die RS komt er wel (tenzij een concurrent nu iets nóg gavers op de markt zet), kwestie is meer wánneer. De RT blijft er dan ook naast (als winterwielen) en de S1000RR moet er dan uit.
  11. D

    BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

    Ik heb in ieder geval de route gedownload, ziet er heel goed uit! en de N228 is redelijk in de buurt.. dus dat is een mooi begin punt :Y (ik draai m dan om). Ben niet actief in dit topic verder, maar heb van het weekend een R1250RS proef gereden, nou dat bevalt wel! Heerlijke motor, nu nog even...
  12. D

    BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

    Helemaal mee eens. Mijn RT heeft dit soort gizmo's niet, maar mijn S1000RR wel. Als ik daarmee gas los tijdens opschakelen verslikt de quickshifter zich, altijd. Gas erop houden en hij schakelt heel soepel en snel door. Nou is een 4-in-lijn anders dan een boxer, maar de werking volgt dezelfde...
  13. D

    BMW F800GS Projectje

    Dat ziet er heel netjes uit weer, petje af!
  14. D

    Stuurgewicht kapot

    Ja, dat is hetzelfde.
  15. D

    S1000RR Deel 7

    Kan zijn dat ik de kilometerstand overschat die op mn motor staat. Ik dacht ook dat de ketting tegelijkertijd bij de beurt viel (en ja, dat is natuurlijk slijtage afhankelijk). Zal het eens opzoeken :) ----- Ok even nagekeken: de motor staat op 52k, heeft op 32k de grote beurt gehad, op 40k...