Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De olie/waterpomp is eruit al bij al viel het veel beter mee dan gedacht.
Alleen dit allerlaatste stapje was een drama heb er denk ik langer aan gezeten dan al de rest samen🥲
Kreeg geen grip op dit clipje wat je iets naar boven moet schuiven zodat de pomp zijwaarts kan komen voor je hem eruit...
Aan mijn tank of kuipdelen of uitlaat is er geen plekje te bespeuren 🙂
Andere schade stuurgewicht en uiteinde remhendel wat krasjes en het ergste bobbin achterbrug is afgebroken en nu moet ik nog een manier vinden om dat stukje schroef uit de achterbrug te krijgen.
Ik heb bijna alles van gb racing op mijn street zitten.
Vooras bescherming bobbin voor Paddock alle blokbescherming en hen druppelvormige frame bescherming.
Ze hebben hen werk goed gedaan!
R&g heeft ook veel maar ik hoorde dat gb racing deksels sterker/slijtvaster waren.
Het meest...
Denk dat dat van persoon tot persoon afhangt heb je lange benen of niet...
Ze zijn verstelbaar maar helaas enkel van hoger tot veel hoger😂
Op straat heb ik er geen ervaring mee.
Als je heel groot bent is het denk ik wel noodzakelijk om het zadel ook aan te passen door vb opnieuw te laten...
Hier op mettet goed te zien dat ik nog veel platter kan aan mijn voetsteunen te zien.
Met standaard steuntjes zit je daar waarschijnlijk al bijna tegen de grond.
Ondertussen zit er alweer een hogere zit op en platter stuur (lsl dragbar) om nog iets sportiever te zitten 😅
Grootste voordeel van mijn arp rearsets is dat je alle onderdelen los kunt bestellen en vervangen bij schade, +feit dat ze verstelbaar zijn in positie en zowel normaal als omgekeerd schakelen gebruikt kunnen worden.
Daytona rearsets doen ongeveer hetzelfde enkel dat de positie niet te...
Ik heb er van arp racing ik gebruik ze op de laagste positie maar daar zijn ze al+-25 mm hoger dan standaard.
Ik wil niet hoger gaan omdat ik bang ben dat ik dan sneller last krijg van kramp in knieën ofzo.ik ben al oud😂
Maar ik heb ook een andere schokdemper die 1 MM langer is (in hoogte...
Ik rijd ondertussen 4e jaar met de street r 2009 op circuit.
Begonnen als redelijk standaard straat motor en voetsteunen is een van de eerste dingen die ik verandert heb kwam vrij snel tegen de grond op men eerste circuitdag op ecuyers.
Andere aftermarket rearsets zijn wel vrij prijzig een...
Motor terug van dagje circuit jammer genoeg voor de eerste keer gevallen ermee sinds de 4 jaar dat ik er nu mee rijd.
Schade valt wel mee nieuw setje stuurgewichten nieuw voetsteuntje en paddock Bobbins en hij is op wat battlescars na weer zgan.
Niet in de grindbak of over een curb gegaan...
Ja met de rabaconda moet je wel heel erg lomp doen om je velg te beschadigen velg komt nooit in contact met bandenijzer als je het correct doet.
Die datona dingen zit gwn overal veel meer flex en speling op en is voor moeilijkere banden echt een uitdaging om je velg ongeschonden te houden...
Ik deed al jaren bandenwissel met een bead breaker van datona en wat grote bandenijzers.
Nu was die bead breaker van datona klaar voor oud ijzer het stuk waarmee je de band van de velg duwt was helemaal geplooid.
Heb vorige black friday de rabaconda starter kit gekocht dacht een goeie 400e
Kost...