Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb een T&T toerenteller/snelheidsmeter aangesloten, in de lage toeren is er geen probleem vanaf 3000/4000 toeren gaat hij zeer snel op en neer naar maximum toeren, net een flipperkast. Wat kan de oorzaak zijn en is dit op te lossen door een weerstand van 1ohm er tussen te plaatsen?
Suzuki inazuma met gsx 750 blok van 2004.
Heb een blok van een gsx met carburateurs ingebouwd, zitten K&N luchtfilters op.
Ik veronderstel dat hij nu meer lucht krijgt, moet ik nu hem iets meer benzine geven? In de lage toeren loopt hij niet echt lekker, bokkig.
Ik heb de toevoer aan de oliekoeler los gemaakt.
Als ik het toevoergat aan de oliekoeler wat lucht gaf dan liep er olie uit de toevoerleiding.
Is dat normaal?
suzuki gsx 750 inazuma 1999.
Blok gsx f 750 van 2004.
Na een rit blijft mijn oliekoeler en de leidingen koud.
De leidingen van Carter naar kleppendeksel is wel heet.
Is dit normaal?
Startmotor vervangen, deze getest en werkt.
Nieuwe batterij.
Startrelais vervangen, zekering zijn ok.
Dodemansknop, schakelaar voetstuk ok.
Heb de massakabel los gemaakt en meet 6ohm, is dat teveel?