Recente inhoud door Darthtwin

  1. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Er zijn gewoon geen knappe banden te krijgen die nog een beetje lang mee gaan in deze maat. Ik heb het zelf altijd goed kunnen uithouden met een 120 band om de orginele velg. Ik reed met een conti sport attack voor en road attack achter. Alsnog een 2:19 op zandvoort kunnen rijden ermee.
  2. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Ik heb zelf een vtr 1000 voorvork en wiel gebruikt. Maar bijvoorbeeld een cbr 600 wiel zou ook kunnen. Wel rekening houden met een km teller. Aangezien de meeste modernere motoren hebm niet op het voorwiel hebben.
  3. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Zijn goede banden. Maar wel oppassen. Want omdat de velg te smal is staat de band heel erg bol. Daardoor heb je ook een kleiner contactvlak. Wat niet altijd goed uitpakt. Hij wordt erg nerveus van voren. Ik heb zelf inmiddels me voorvelg vervangen voor een 3,50 exemplaar.
  4. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Je zegt dat hij een tijdje heeft stilgestaan. Zal me niks verbazen dat de statio sproeiers dicht zitten. Aangezien hij op choke wel wil draaien.
  5. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Orginele schetsplaat? Heb ik nog wel voor je. Eventueel ook een heel subframe. Thomas
  6. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Niet door de voorvork. Maar door de sterkte van de remmen. Ik was de standaart klauw gewent. En de 8 zuigers die er op kwamen na de ombouw hadden dusdanig veel kracht dat je dit niet volledig kan benutten. Niet voldoende voorwieldruk door te laag gewicht is 100% mogelijk. Probeer met een chopper...
  7. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Eruit remmen gaat niet makkelijk lukken. Een hawk is te licht voor deze remmen. Dus er kan niet genoeg druk op het voorwiel komen om ze volledig te gebruiken. Ik heb dit zelf met een crash moeten ondervinden in de hugenholz De voorvork van en sportfiets kan je er zo in zetten. Maar waar je...
  8. D

    Het MF NTV650 / Revere en NT650GT Hawk / Bros topic deel 9

    Weet wel dat je heel erg uit moet kijken met deze remmen. Ik heb een circuitdag gereden met de voovork en remmen etc van een vtr erin. En dat remde eigenlijk aan de te harde kant. 1 schijf en klauw kan je makkelijk weglaten.
  9. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    De linkerschetsplaat is afgebroken. De rechter is nog helemaal heel.
  10. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Iemand hier interesse in een hyperpro stuurdemper? Mijn vtr gaat in onderdelen weg. En de stuurdemper is 1 van de schaarste onderdelen. http://link.marktplaats.nl/500032415
  11. D

    Shell Advance Malaysian MotoGp 2011

    Ik zit hier eigenlijk nog steeds vol ongeloof. Herinnert me meteen aan het ongeval met Shoya Tomizawa vorig jaar.
  12. D

    Marco Simoncelli

    R.I.P Marco Simoncelli #58 On the track and beyond, we will always follow your line.
  13. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Zelf niks aan overgehouden. Motor wel dusdanig beschadigt dat nieuw opbouwen geen zin heeft heeft. Maar voor onderdelen is het een leuke fiets. Voor: ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs Na: ImageShack - Best place for all of your image...
  14. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Voorkant tegen een auto gereden. Voorvork was krom dus die is eruit. ( wel een andere zodat ermee gerold kan worden.) Blok en frame etc zijn nog goed. Van de highmount uitlaten is 1 demper en linkpijp beschadigt. Nog wel bruikbaar. Het is een zelfbouw hoogsysteem.
  15. D

    Riders of the Storm... VTR 1000F (deel 10)

    Wat heb je allemaal nodig? gr.
Terug
Bovenaan Onderaan