Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beste Motorforumer,
Na 20 jaar verkoop ik mijn ZXR 750 H2 uit 1990. In de eerste vijf jaar heb ik deze verbouwd. De foto's zeggen genoeg ;-).
Na een langere tijd stil te hebben gestaan heb ik de motor weer draaiend. Er is veel door mij vervangen het afgelopen jaar; banden, radiateur...
He Coert, dan zouden die van mij ervast ook uitgetrilt zijn. Maar raar dat je geen verschil merk met rijden. Het blok is zoals ik al scheef ook niet verschoven. Je zou theoretisch zonder het onderframe om het blok en montagepunten moeten kunnen rijden, gewichtbesparing. Maar goed dat druf ik ook...
Toch maar wel boutjes erin gedraaid.
Ben benieuwd of het wat doet want schijnbaar zit er nu ook geen beweging in het blok.
Want de boutje gingen er prima in de gaten frame in het schroefdraar blokbeugel dus zaten ze nog goed uitgelijnd.
Dit ondanks de al vele gereden kilometers.
Nog geen idee...
Tijdens het sleutelen aan de zxr zie ik dat erbij mij geen downtube to front engine mounting bolts zitten.
Dit geeft het sleutelboek Haynes wel aan.
Ze hebben er al tig jaar niet ingezeten en nooit gemerkt.
Daarnaast zie op op kawasaki oem parts ook geen bolts staan, alleen a en b.
weet iemand...
Tijdens het sleutelen aan de zxr zie ik dat erbij mij geen downtube to front engine mounting bolts zitten.
Dit geeft het sleutelboek Haynes wel aan.
Ze hebben er al tig jaar niet ingezeten en nooit gemerkt.
Daarnaast zie op op kawasaki oem parts ook geen bolts staan, alleen a en b.
weet iemand...
He Markie,
Gaat de ZXR uit elkaar.
Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Volgens mij zien we elkaar 26 mei bij de verjaardag van je dochter.
Lekker bezig jo,
Dave