Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier vandaag ook nog even eennajaarsritje met de Duke. Daarna gewassen en afgetankt met E5, op de bokken gezet en accu er uit. Laat de winter maar komen nu:z
Mooi wark! Je kwam voor inruil?? Beetje flauw, maar vaak zeiken ze je motor behoorlijk af. Totdat ze hem in de showroom zetten, dan is het een top fiets, van een poetser die geen wheelies kon etc etc...
Ik ben vorig jaar overgestapt naar een Duke R van een VFR 1200. 2 weken geleden in Duitsland geweest enige minpuntje van de Duke voor mij is dat het op de snelweg wat winderig en zoekerig is. Maar zodra je de binnenwegen op gaat tovert die fiets meteen een smile op je gezicht :]
Ik heb nooit...
Thanks voor de uitleg. Net terug van weekendje Sauerland. Daar is de Duke echt in zijn element. Vond hem al scherp, maar hier kom je er achter dat die motor zoveel meer kan dan ik. Was echt top.
Thanks, die ontwikkeling had ik ff gemist.. Bij mijn andere motor, wordt compressie en rebound op beide vorkpoten ingesteld. Heb de veringboer maar ff gebeld, die vertelde hetzelfde verhaal en gaven wat adviezen. Thanks HK suspension *O*
Zit wat in. Thanks, ben er aardig uitgekomen. Heb eerst de huidige instellingen genoteerd en ben toen aan de gang gegaan met een set-up tussen standaard en sport in. Bleek overigens wel dat de huidige instelling niet conform het boekje was. Stond op comfort plus. Motor stuurt iets anders in maar...
Thanks, dat lijkt mij een goede.
Welke instelling heb je gekozen bij de compressiedemping van de voorvork? 10 clicks?
En dit klinkt raar, lees ik nou dat je compressiedemping in de linkervork instelt en rebounddemping in de rechtervork? :o