Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De BT014's die ergens liggen tussen de BT020 en BT010??? Daar geloof ik weinig van hoor.
Jarno janssen heeft naar het schijnt op de nieuwe GSXR in Assen 1:29 gereden op op BT014's en was er best heel enthousiast over.
Nu de Zomer gepasseerd is en mijn Pirelli Diablo's (de gewone) volledig OP zijn, ben ik op zoek naar een nieuw paar.
Ik zou HEEL graag bij de pirelli's blijven aangezien ik er heel tevreden over ben. Maar hoe zijn de BT014's?
Mensen met ervaring met de BT014's deze zomer en/of die kunnen...
Ga maar voor de VTR.
Ik heb een jaar met een TL1000S (1997) gereden en mijn neef reed met een VTR (1998). Ik heb er MEER geld moeten tegensmijten voor onderhoud. Ik heb tevens een gescheurd kader gehad. Mijn TL zoop meer dan de VTR en de VTR ging op straat (alles onder de 7000 toeren) VLOTTER...
Wat zou het zijn...
Wanneer ik vol open geef met de VFR krijg ik SOMS een raar gevoel in de motor. Het gebeurt in de hoogste toerregionen en je kan het als volgt vergelijken: Je trekt vol op en plots (bijne tegen het rood) trekt er iemand vanachter met een koordje aan jou...zo een klein snokje...
:] ... }) . Binnenkort veil je die antennes er wel af...want je wil nog dieper! :9
Mijn diablo's komen zo goed als tegen de slijtindicaties. Ik wou wel eens testen hoe de rubbersamenstelling nog was...wel: eens heel vlotjes een klaverblad genomen en :} ...niets gemerkt. Ik ga er wel niet te...
@Stefan: Bestel maar de diablo's. Je zal er geen spijt van hebben.
@de rest: 2,8 achter is eveneens PRIMA bij de diablo...ik ben er loeihard de bocht mee doorgegaan de band geeft geen krimp. Het voordeel van de 2,8 OF 2,7 is dat hij iets minder snel slijt in het midden. Zeker nu de winter...