Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aan een versprongen ketting ketting zat ik eerst ook te denken. Maar dat zouden ze op de bank moeten zien in het vermogen. Evenals een cilinder die niet meedraait.
Het is niet onmogelijk, maar dan zou ik mijn vertrouwen in die zaak wel kwijt zijn, als ze niet opgemerkt hebben dat er iets van...
Nouja dat is niet waar, want de sleutel die aan de oude ECU was gekoppeld, heeft een andere code dan de ECU die er nu inzit opvreet. Als je dus niet het bijbehorende contactslot cq. sleutel erbij hebt, gaat het gewoon niet werken
Ik douw altijd gesinderde brembo's in al mijn klauwen, met de rode backplates. Goeie ervaringen mee tot nu toe, maar wellicht zou het goedkoper kunnen. Ik vind het bijterige van de blokken erg fijn. Geen idee of andere merken dat ook hebben.
Klinkt als een slechte verbinding. Wanneer het warm is, zijn de materialen uitgezet en is er goed contact. Wanneer het het weer afkoeld en het materiaal gekrompen tot z'n oude formaat, staat er te weinig druk op de verbinding om alle stroom door te laten. Het zou aan een soldeerpunt kunnen...
Het is heel persoonlijk wat je van een band verwacht of vraagt, welke bandenkeus het best bij je past. Als je alleen met droog weer en 10+ graden rijdt, zou ik me niet zo druk maken. Dan zijn er weinig banden die 8 jaar geleden al op de markt waren gekomen, die daarvoor niet geschikt zouden zijn...
RealOEM.com - Part Search
Dat is de afgebeelde ZFE. Blijkbaar uit 2005. Het zou goed kunnen dat deze ZFE van een motor komt zonder ESA en de optie dus uitgeschakeld staat in de module. Dit zou je met zo'n GS-911 of de motoscan app (premium versie) aan kunnen zetten. De ventilator is dan weer een...
Zoek even op realoem.com op jouw model en productiemaand/-jaar. Dan de ZFE opzoeken en kijken welke onderdeelnummers overeenkomen of in ieder geval welke er allemaal uitgewisseld kunnen worden. Toevallig had ik ook problemen met mijn ZFE (K1200GT) en heb ik zo een andere gevonden van een GS die...
Maar daar wordt icm de oliedruk geen rekening mee gehouden. Zomaar een veer erin steken, kan dus eigenlijk weer verhoogde slijtage veroorzaken. Een kettingspanner die op veerdruk werkt is ook niet heilig. Die werden eerst veel gebruikt, maar dat gaf nog eerder ellende. Je kan ook een handmatige...
Bij de voorloper (K1200 en 1300) hadden ze precies hetzelfde probleem. Daarbij wordt hier en daar op fora gezegd dat de O-ringen met enige regelmaat vervangen dienen te worden van de NAKS. Wellicht ook een idee als de ketting versprongen is. Door de versleten O-ringen valt de druk weg bij...