Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I will find out this Saturday :}
Maar de motor waarmee ik de testrit ga doen schijnt een iets ouder model 660 SMC te zijn, met maar één demper ipv twee...
Ik weet niet in hoever deze twee modellen technisch verschillen maar hopelijk niet teveel.
Zo zeg, wat een overdreven reactie. Aan je ondertitel te zien had ik het eigenlijk al kunnen verwachten...
Anyway's back on-topic; Als iemand nog een leuke test weet, misschien zelfs waar de 660 SMC met andere motards vergeleken word...post het hier :]
Iemand een linkje naar een fatsoenlijke rij impressie van de 660 SMC. Het lijkt alsof deze motor nooit en door niemand getest is. Ik vind het jammer, jappen motoren zijn zat testen te vinden op het internet.
Ja ik had al begrepen dat je met standaard pijpen ook hele leuken dingen kunt doen en kwa vermogen maar bar weinig onderdoen in vergelijking met after market pijpen (so I have heard)
Bedankt voor de link trouwens!
En hoe rijd een 660 met alle restricties eraf maar met de originele dempers? Erg krachtig? Powerwheelies? Heb je misschien een paar leuke home made filmpjes met een 660? Ik ga zaterdag proefrijden
Dus de fiets komt met andere sproeier naald etc in een plastic zakje erbij? Die blokkering zit in het luchtfilter (waarschijnlijk bedoel je de inlaat?) Hoe word dat opgelost, gewoon verwijderen of gaten boren in het filter. Sproeiers en gasnaald vervangen begin ik inderdaad liever niet zelf aan...
Het gaat dus toch een 660 SMC worden, als het meezit volgende maand ophalen *D :]
Wilde eerst een Suzuki DR-Z 400 maar ik woon in Engeland en een nieuwe 660 SMC kost maar £500,- meer! Een nieuwe 660 SMC kost hier £5000,-
Nu is mijn vraag het volgende: Deze motor komt voor zover ik weet...