Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
even met een bus remmenreiniger (of deodorant ofzo) in het luchtfilter spuiten en starten, als hij ff aanslaat is het je brandstofsysteem (dus bv pomp, carbs etc) doet hij helemaal niets is het een elektrisch probleem(massa, bougie bobine etc)
Succes in ieder geval
in mn oude caddy reed ik altijd met crosser rond, geloof dat ik de voorvork introk met een spanbend en dan met stuur helemaal schuin paste het net, moest wel achterspatbord beetje scheefdrukken, maar de nieuwe caddy is volgens mijn 10cm langer dan het eerste model dus zou wel meoten lukken
goh leuk topic, ik heb zzovaak geroepen dat een btje spartaans rijden juist leuk is! (r1 '98, r1100gs) ik heb meerdere keren op een nieuwe model ss gereden en ze voelen allemaal als een scheermes totaal geen karakter, wat ik toch altijd wel zoek in een motor!
na een uurtje gewoon zonder choke proberen met minimaal gas,die kan je ertijd nog bijdoen mocht het nodig zijn... maar in eerste instantie geen gas geven.....,.! ;)
de fout bij de meesten is de manier van het trappen zelf, ik heb verschilldende kx 250's gehad, van '88 tot '01, maar de truc is om eerst zachtje de kickstarter naar beneden te drukken tot op het laagste punt van de zuiger(dat dooie punt voel je vanzelf) dan de kickstarter helemaal omhoog laten...
ik zou zowiezo ff contact opnemen met die verkoper.. misschien kan je 50/50 doen ofzo, want dit is gewoon schandalig... desnoods ff langsgaan en om opheldering vragen strekte ermee