Recente inhoud door DirkJan91

  1. D

    Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

    Dat klopt niet, de meeste hebben geen lambdasonde en een conische buis naar de demper toe. Terwijl mijne zoals deze de rechte buis heeft, en de sonde:
  2. D

    Het grote CBR 900 RR Fireblade topic deel 110: Nieuw forum, nieuw topic! :D

    Ik heb een vraag! Mijn 954 heeft een lambdasonde in de uitlaat zitten, en dus ook die lelijke plotselinge verdikking in de uitlaat. Betekent dat nu automatisch dat mijn motor uit Californie geimporteerd is, of zijn ze ook zo in de EU geleverd? En zit er een katalysator in dat verdikkingsstuk?
  3. $_86 (1).JPG

    $_86 (1).JPG

  4. D

    Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

    Weet iemand uit z'n hoofd welke maat het schroefdraad in de achterbrug van een SC50 is? Wil graag bobbins bestellen.
  5. D

    Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

    Was gelijk verkocht toen ik ging kijken, dus ik neem de rammeltjes maar voor lief. Rijdt echt geweldig, wereld van verschil met mijn oude GSX-R!
  6. D

    Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

    Ik ben van plan om binnenkort een 954RR aan te schaffen, heb een hele mooie zien staan met zo'n 30.000km. Omdat mijn vorige motor (GSXR750W) nogal wat "bijgeluidjes" had, hoopte ik daar eigenlijk met zo'n relatief nieuwe motor vanaf te zijn. Nu las ik echter dat de 954's ook aardig wat...
  7. D

    Oldskool GSXR topic deeltje 40

    Motor meegenomen naar Zuid-Frankrijk op de trailer en daar na welgeteld een half uur rijden viel hij weer uit, maar dit keer bleef hij dood. Geen lampjes, niks. Ik dacht me vaag te herinneren dat het kort na het aanzetten van mijn koplampen gebeurde. Ik de boel opengehaald, en vond uiteindelijk...
  8. D

    Oldskool GSXR topic deeltje 40

    Bedankt voor de suggestie. Ik heb de laatste tijd de dodemansknop relatief vaak gebruikt om de motor uit te zetten, ik las van een ander een vergelijkbaar verhaal en bij hem bleek er een veertje in de knop slecht contact te maken. Ik zal vrijdag eens kijken!
  9. D

    Oldskool GSXR topic deeltje 40

    Ik heb een verstelbare spanner gemonteerd op mijn 750W. Uiteindelijk bleek mijne te ratelen door slecht gesynchroniseerde carbs... Het dimlicht van mijn motor werkt sinds een week ofzo niet meer. Voorheen stond bij dimlicht de linker koplamp aan, en bij grootlicht volgens mij alleen de...
  10. D

    Oldskool GSXR topic deeltje 40

    Weet iemand hier of een duozit cover van een 1100W past op een 750W? Ik heb er een gevonden, maar begin na het bekijken van een paar foto's toch te twijfelen of het wel gaat passen. Zo niet, iemand hier interesse in een (wat lijkt) OEM seatcover voor een 1100W? Kleur origineel zwart met flakes.
  11. D

    Oldskool GSXR topic deeltje 40

    Dag heren, Ik heb eergister een aantal parts (vooral kleinmateriaal en een hoop OEM boutjes) besteld bij suzukimotorcycleparts.nl. Iemand die hier al eerder besteld heeft? Hoe lang zal het ongeveer duren voor ik dit in huis heb? DJ
  12. D

    1992 GSXR750W ratelt bij lage toerentallen

    Met die insteek heeft een technisch forumgedeelte weinig toegevoegde waarde, is het niet?
  13. D

    1992 GSXR750W ratelt bij lage toerentallen

    Beetje kort door de bocht, Jan. Ik heb helaas geen blik mensen met Soes-ervaring in de kast staan, daarom zit er voor mij niets anders op dan gerichte vragen te stellen zoals ik hierboven gedaan heb. Klepspelingen moesten sowieso gemeten worden, dus het is niet alsof ik het voor niets uit elkaar...
  14. D

    1992 GSXR750W ratelt bij lage toerentallen

    Dit zou zeker kunnen. Startkoppeling en dynamoaandrijving is een geheel bij dit type en het komt vaker voor dat deze herrie maken. Misschien inderdaad eens open halen en de lagers controleren. Bij 2000 toeren is het niet perse weg, maar hoor ik het minder en lijkt hij minder te klapperen...
  15. D

    1992 GSXR750W ratelt bij lage toerentallen

    Niet gevraagd of het normaal is, maar koud lijkt hij het minder/niet te doen en als ik voor het stoplicht sta te wachten is het bijna genant te noemen en laat ik mijn motor liever 2000 toeren stationair draaien om het maar niet aan te moeten horen. Koppeling in/uit maakt geen verschil in het...
Terug
Bovenaan Onderaan