Recente inhoud door Do-it

  1. D

    Losse onderdelen na poetsen

    Wat heb je ervoor met dat doekje gepoetst?
  2. D

    Koffersteun Yamaha Tracer 9 zwart maken

    Ik heb 5 jaar geleden mn gietwielen geplastidipt. Zit er nog op....
  3. D

    eigenbouw Markus 01

    Sowieso diep respect, maar wordt de achterdemper niet te warm door de uitlaat?
  4. D

    Li accu en gel accu parallel?

    Ga dr maar 1 gel accu inzetten. .. 2 beugeltjes maken is eigenlijk zo gebeurd
  5. D

    Li accu en gel accu parallel?

    Ja, tuurlijk. Maar een accu(tje) erbij plaatsen is makkelijker....
  6. D

    Li accu en gel accu parallel?

    Het risico dat ik zelf zie is dat de ene accu de andere gaat opladen vanwege net andere spanning
  7. D

    Li accu en gel accu parallel?

    Ik wil die gel er in de winter permanent bij schakelen. De truuk met "30sec lamp aan" werkt tot 2gr...lager niet helaas.
  8. D

    Li accu en gel accu parallel?

    De Duc start beneden 2gr niet met een Li accu. Ik heb nog een gel accu liggen. Kan ik die parallel zetten zonder dat ze elkaar gaan tegenwerken oid?
  9. D

    Koprevisie Ducatie, nut en noodzaak

    Ja, Biggelaar is baas. Olieverbruik is mss wel een goede trigger. Voorlopig geen preventieve reparaties dus..
  10. D

    Koprevisie Ducatie, nut en noodzaak

    Hoe kritisch is het preventief reviseren van een (2 kleps) ducati kop? Ik begrijp dat een desmo kop speciaal is, dat onderhoud in het algemeen goed is, etc. Maar bij welke km stand wordt dit nodig vanwege technische risico's? Het gaat me om ervaringen en overwegingen
  11. D

    Mechanism zoekt.. Guzzi, Triumph, Honda? Maar wel oldschool!

    Triumph Thunderbird sport tikt alle boxjes ...
  12. D

    Ruit afzagen: welke vorm/afmeting?

    Oh ja, ik slijp de ruit met haakse slijpen. Smelt idd, maar dat kan je super strak maken met fijn schuurpapier
  13. D

    Ruit afzagen: welke vorm/afmeting?

    Mijn ervaring obv van heul veul proberen: Ruithoogte onder je borsten: geen turbulentie, enige bescherming Ruit waar je net doorheen kijkt: geen turbulentie, goede bescherming Alles er tussenin: wel turbulentie
  14. D

    Rotor raakt stator xs650

    Om de lage spanning te verhelpen zou ik alle connectoren tussen de dynamo en accu controleren en liefst rechtsreeks doorverbinden. Kan zo maar 2V opleveren
  15. D

    Leer pak vanaf welke temperatuur rijden jullie?

    Nat of droog scheelt meer dan een paar graden...
Terug
Bovenaan Onderaan