Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zal dat andere draadje dan ook maar eens gaan volgen.
Voorlopig zal ik anderen de kinderziektes laten uitzitten. Dan koop ik wel een verse als het ook daadwerkelijk blijkt te werken.
In mijn motorclubje hoor ik genoeg connectiviteit problemen tussen scherm en phone en intercomdinges. Maar...
Mijn 1250 is sowieso te jong om alweer de beurs bij dealert te legen, maar hoe zit het eigenlijk met dat scherm in combi met de navi? Integratie met de smartphone, ja. Dat heeft de Fiat van vrouwlief ook, maar zij rijdt van A naar B. Maar wat nou als je van A naar B wil rijden via c, d, e, f...
Maar ze worden ook al als occasion aangeboden en het enige dat ik gedaan heb is de vergelijking gemaakt met de aanbiedingen op MP.
Met slechts 1000 eu verschil in vraagprijs tussen de genoemde 1200 en een 1250 bij de dealert met dezelfde specs.
En echt, je staat er echt van versteld, maar de...
Voor een grijpstuiver meer ( 1k ) koop je een 1250 bij de dealert.
Nou zal je bij de particulier nog wel een best stukkie kunnen afdingen. Moet ook wel anders is die 1200 gewoon te duur.
Die heb ik. Geen zonnekap hoor. Maar doet wat ie moet doen. De navi kan blijven zitten bij tank- of terrasbeurt.
Heeft de dief meer tijd, dan schroeft hij dat hele ding er af.
Ik rij eigenlijk altijd een proefrit van een jaar of 4 en begin dan weer opnieuw met proefrijden op een verse.
Is dat proefritprobleem ook de wereld uit.
Tis echt reteknap wat de BMW ingenieurs elke keer weer voor elkaar boxen.
Je denkt dat het niet beter kan en toch presteren ze dat keer op keer.. Ik ben van 1150 twinspark naar 1200 naar 1200 DOHC naar 1200 LC naar 1250 gegaan.
En elke keer is de verbetering treffend.
En ja het chroom is ook ff...