Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haastig spoed is zelden goed, maarja nou weet ik wel gelijk beter hoe mijn motor in elkaar zit.
Vergeet niet dat dit mijn eerste motor en eerste keer is dat ik sleutel aan een motor.
Oke, kan ik dan als conclusie stellen dat mijn accu aan vervanging toe is?
Helaas kon ik maar ff rijden (de motor heeft max 5 min aan gestaan) is dat ook de reden dat er daarna nog steeds geen lampjes branden .... (accu werd niet geladen?) Of is de accu al zo ver dat hij geen spanning meer vast...
Bedankt voor je hulp!
Dynamo vervangen, helaas had ik geen vloeibare pakking meer in huis dus was er een lek van koelvloeistof. Heb maar heel even kunnen rijden (verklaard dat, dat als ik het contact draai er nog steeds geen lampjes branden?)
‘Gewoon even verwijderen’ nou ben al een uur bezigheid hij staat nog op dezelfde plek. En inderdaad als die los is zou ik er bij kunnen mja eerst los krijgen. Weer zo’n geval van wat moet er allemaal los. Ik ga er zo weer mee bezig
Al geprobeerd ze komen er net niet tussen door de pijp, en nee die pijp ken er ook niet makkelijk af. (Mij lukte het niet 123 + ik weet niet waar die pijp voor dient dus blijf ik er maar vanaf)
Bij het draaien van de contact, werken de elektrische onderdelen niet, geen enkel lampje brandt. Aan de accu ligt het niet. Is misschien een gek manier maar ik sloot de accu met startkabels aan mijn auto, startte de motor reed een stukje en uiteindelijk viel die uit doordat de dynamo de accu...