Recente inhoud door Double-u

  1. D

    Kawasaki z650 going turbo

    Hell Yeah Ilja! Ziet er gvd nu al goed uit gvd!
  2. D

    Kawasaki z650 going turbo

    owja binnenkort ffkes een voorzieninkje op mijne uutloat fixen om mijn fuel/air ratio te peilen goed? Gaatje, moertje, lasje, v Bentum verf en klaar toch....
  3. D

    Kawasaki z650 going turbo

    GVD vette bol d'or op die ene foto GVD Il, ik volg dit topic door af en toe je knowledge center te bezoeken!
  4. D

    Marshall 4 in 1 voor Bol d'Or

    Ik heb interesse in de uitlaat, mits het nie al te ver rijden is voor op te halen. Kun je me terugmailen op w_sterckx@hotmail.com
  5. D

    Zijkappen 1983 Honda CB750 F2

    Nee kheb dus kappen voor een DOHC nodig. Moeilijk te vinden:S Heeft niemand ze toevallig nog liggen in de buurt van Nijmegen?
  6. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Nou....ik heb het dingetje pas. Ze was er niet zo erg aan toe moet ik zeggen. Maar kan goed natuurlijk. Hoeveel jaar geleden heb je em verkocht? Het je nog foto's van die tijd:D:D?
  7. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    EN voor de liefhebber: dit was het probleemgevalletje, maar rijde doet ie weer!!!
  8. Double-u's openbare documenten

    Double-u's openbare documenten

  9. cb750f2 klein.JPG

    cb750f2 klein.JPG

  10. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Ja klopt precies want hij heeft me nog tips over mn olie en scheurende ventiel (bekend bol d'or probleem blijkbaar) gegeven. Goude vent dus die Henk. Dat dat 8km van mn stalplekje af, lucky me!
  11. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Yep!!! Henk heeft em gefixed! Goeie ervaringen mee?
  12. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Okay ik ben vandaag naar al mn electra frustraties gaan zoeken naar een expert die er naar kon kijken. Had er een gevonden in Cuijk en die ouwe rot in het vak was gelukkig opgegroeid met bol d'ors. Hij zei meteen dat het de rotor was, die heeft ie toen in 15 minuten vervangen en jaja, mn BOL...
  13. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Hier de waarden die ik meet: Stilstaande motor: Gele draden onderling 3 x 0,7 ohm Rotor op de sleepbanen 1,1 ohm De gele draden maken zoals het hoort geeeen contact het de massa. Draaiende motor: gele draden onderling 3 x 8,5V wisselspanning oplopend naar 11 rotor (zwarte en witte...
  14. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Ik zal morgen even meten wat de wisselspanning tussen de gele draden onderling is en dat post ik even. Hopelijk kom ik in de goede richting zo..... De 16 volt wisselspanning met 52ohm die ik meette was trouwens tussen de zwarte en witte draad direct na de dynamo, dus niet van de...
  15. D

    Electrische problemen 1979 - 1983 Honda CB750 F2 bol d'or

    Owkee ik heb de zwarte en witte net even op weerstand doorgemeten. Als het goed is meet ik hiermee de rotor weerstand en die is 52ohm. De rotor geeft dus ook de 16volt (die wel goed is dus) Alleen de gele draden geven nu onderling 0,8ohm en te weinig volt. Is dit een indicatie dat alléén de...
Terug
Bovenaan Onderaan