Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij de 1190 spaakwielen speelt dit probleem ook. Door de spaak spanning vervormd de naaf. Met identieke problemen. Haan heeft een oplossing incl nadraaien
Heb het zelf ook niet gehad met mijn 1290'ers. Bij een maat van me wel een voorvelg afgedraaid. Zat 0.1 mm slingering in. Na afdraaien 0.01 mm. 15000 km later remt de 2020 sas nog perfect
Is niet correct. Het probleem is dat het oplegvlak van de schijven niet perfect paralel is tov rotatie as. Velg afdraaien en nieuwe schijven monteren. Indien je niet afdraait komt het probleem terug
Op bochtige wegen probeer ik zo soepel mogelijk te rijden; Toerental tussen 5000 en 8000 tm. Ik rem minimaal doe alles met het gas. Rijd meest in 2 de en 3de versnelling afhankelijk hoe bochtig het is. Hard de knikken uit kranen is mooi werk :)
Ik zou de zumo aan de 12V van de motor aansluiten met de oem kabel. Minder gedoe min kans op fouten. De 12V van de koplamp of stads licht is vaak simpel ter gebruiken. Anders tank ff lichten
Bij een sas is de rust stroom veel lager dan 6mA. Het duurt ff voor de motor echt in slaap valt. Slaap verbruik wat ik gemeten heb is 0.1 mA. Als de de race on knop drukt zonder sleutelen dan gaat het verbruik naar 6mA
Koelvloeistof in de olie dan slaat het filter dicht, onder invloed van de oliedruk wordt het filter plat gedrukt. De overstort klep gaat open om erger te voorkomen. Je hebt wel een tijd zonder olie filtering rond gereden.