Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Suzuki SV650N te koop uit 2004, na 4.5 jaar wordt het tijd om volgend jaar een andere te kopen. Motor draait perfect en heeft me nooit op welke manier dan ook in de steek gelaten.
Vaste winter prijs: € 2000
Motor is optisch niet perfect, maar technisch super en altijd goed onderhouden...
Mjaa heb je ook wel een goed punt :P Maar voor mn eerste wedstrijdje in 1.5 jaar tijd is het ergens wel prettig om wat eerder te weten waar ik sta... Ach, met WC2 dan maar betere kansen :P
Van mij mogen ze opzich, als we gewoon allemaal open er over zijn dan weet je tenminste een beetje waar je zit :P
Ik zal van het weekend even kijken voor je :)
Ik zie mijzelf dan iig maar onder de niet-meeste-mensen, want wil wel serieus meedoen :P Heb nu iig een oké tijd voor zo een eerste training in een jaar tijd haha. En ach, winnen doe ik sowieso niet dus laat ze maar lekker proberen om er onder te komen. Vind t zelf wel jammer dat weinig anderen...
Ja, ik ga weer competitie rijden dit jaar. Nee, ik heb het nog niet onder de knie, maar moet ook zeggen dat ik afgelopen jaar flink weinig heb geoefend. Maaarrrrrr, als het goed is start zaterdag de training 8-)
mjaa wheelies en stoppies zijn in principe niet verboden, efficient is wat anders :) En in het stopvak zie je geregeld stoppies, en bij lange stukken komt het voorwiel af en toe wel even van de grond.
In japan doen ze het juist wel, volgens mr hunter tabibito die vorig jaar in Nederland was kan je de top echt niet halen zonder het te leren.
Hier zie je ook heel goed dat hij hem constant gebruikt bij de korte draai:
Elke motor is in principe geschikt, we hebben ook rijders met supersports en er doet ook wel eens een supersport mee aan de experience day en ook die heeft dan enorm veel lol. En een Fazer kan je prima kort stuurwerk mee doen, en is prima handelbaar, zelfs de 1000. De echte piek van het vermogen...
Rijders met 1 cilinders of v-twins rijden vaak wel met koppeling. Ik moet er nog veel meer mee oefenen, want echt kort draaien moet gewoon met koppeling, maar moet je echt het gevoel in krijgen :)