Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dwaal hier. Ook doorrijder; momenteel meestal op de BMW K1600 GTL (luxe poppetje geworden - handvat en zadel verwarming). Mijn beste truuk: een jas op maat en two-finger wanten. Goede broek, goede laarzen en je komt een heel eind. Voor de kou - goed windscherm en kuip. Laagjes dragen, met als...
Ik ben bijna niet meer actief op MF (dat laat ik over aan @Motorengeltje), maar maak hier voor Baksteen een uitzondering. Via deze weg heel veel sterkte kerel. Hou vol.
Oh, had ik die mazzel maar... Ik moet echt de halve achterkant demonteren (zie foto) om bij de achterband te komen. Voor is al een stuk simpeler, en bakband is een eitje (vergelijkbaar met auto)
Yep. Ik heb meteen een reserve band erbij gekocht; als het me tijdens de vakantie een keer gebeurt heb ik iig de juiste band bij me. Voordeel van een zijspan als dit; alle banden zijn hetzelfde :D
95 km/u op de snelweg met je vriendin comfortabel in het bakje gezeten is een klapband best luid. Het verwisselen van de banden was de laatste grote klus voor het Bacchus span - maar net iets te laat aan begonnen denk ik.
Even voor jullie begrip - dit is veroorzaakt door een te oude band. Het...
Volgende project. De bedrading van de cockpit helemaal opnieuw gelegd, volgens de officiele draadboom tekening. En meteen een gps km-teller/cockpit ingebouwd. Deze gaat bij de hele oude cockpit vervangen - deze ruimte ga ik denk ik gebruiken om bekerhouders te monteren.
Leuk detail: de ampere...
De eerste bocht naar rechts met mijn net gekochte eerste eigen zijspan ging het bakje de lucht in en eindigde ik op de andere weghelft waar een heel oplettende automobilist mijn leven redde door op tijd stil te staan. Les 1: bochten nemen gaat heel veel rustiger dan op een solo.