Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
USB heeft over het algemeen niet voldoende vermogen. (Ja, met PD over USB-C haal je het wel), maar een 12V aansluiting voor de motor zou wel veel handiger zijn. Scheelt een berg gewicht, en de kans dat je een lekke band rijdt terwijl je een lege accu hebt is niet zo heel groot.
Dit geldt...
Volgens mij is het zelfvulkaniserend, dus heb je geen solutie nodig. Echter, ik kreeg die veter er met geen mogelijkheid "droog" in, dus ik heb extra solutie gebruikt als glijmiddel. Een keer oefenen voor je hem daadwerkelijk nodig hebt is best handig. Ik had een zomerband die lek was, en die ik...
Sinds dit topic toch weer tot leven is gebracht: Ik heb die Xiaomi compressor, en die is in ieder geval ruim voldoende om een lege autoband weer ruim op druk te zetten. De veters zijn ondertussen ook aanwezig, en ik heb laatst dus op een autoband geoefend met repareren aangezien daar een schroef...
Paar maanden geleden begonnen met plannen. Grofweg het plan: Beginnen met de Japanse Alpen, en dan via de westkust en Kyoto naar het zuiden, oversteken naar Shikoku en dan via de oostkust en de 5 meren bij Mount Fuji terug naar Tokyo.
Ik moet er wel bij zeggen dat we en deel van de planning bij...
Voor mezelf: Ik/Wij doe(n) Schotland zelf. Er is veel te zien, het is behoorlijk betaalbaar en ik spreek Engels, dus kan ter plekke dingen regelen.
Staat tegenover: Reizen verder weg of als taal een barriere is (Japan, volgend jaar de 5e keer), dat laten we uitzoeken. Ik regel niet eventjes een...
Wat betreft DFDS (Newcastle): Vorig jaar ging het op de heenweg mis met één van de motoren, waardoor we de reis een dag moesten uitstellen. Geen enkel probleem. Zelfde niveau hut was helaas niet beschikbaar, maar zo goed mogelijk net eronder. Die andere hut had gratis ontbijt: Geen probleem...
Overigens is dat niet helemaal waar, ook zonder bekrachtiging voldoet de motor aan de minimum eisen voor de remkracht. Alleen moet je wel ineens veel harder knijpen (en het haalt het uiteraard niet bij bekrachtigd). Omdat je dat niet gewend bent, lijkt het net of ie helemaal niet remt.
Haal het...
Remdruk achter is totaal onbelangrijk. Sterker nog, dat moet je ernstig afleren. Een mogelijkheid is namelijk het hele ABS systeem bypassen. Je hebt dan normaal remdruk zoals op een normale motor.
Maar als je geen ABS hebt is alleen voor remmen een goed idee. 90% van je remdruk komt toch van...
Afgelopen keer de twee leukste distilleerderijen:
- The Glenturret. Waar ook de wereldberoemde Towser gewoond heeft. (google op Towser the mouser)
Leuke kleine distilleerderij. Hele enthousiaste rondleiding. Geef Glen en Turret een aai van me.
- Annandale. Ga in het bijbehorende dorpje in een...
De volgorde lijkt omgekeerd te zijn. (verzekering te duur, daarom opgezegd en geprobeerd met alarm) Ondertussen op Omroep Brabant: Marc hoort op vakantie dat zijn motorzaak in brand staat: 'Ik wil door'
Daar staat dat ze niet verzekerd waren. Dat kan allerlei redenen hebben (zoals: onbetaalbaar/dat verzekeren we niet). Er staat nergens dat er een verzekering was die opgezegd is omdat ze een brandmelder hebben geplaatst. Dat zijn 2 echt heel verschillende dingen. (Waarmee ik niet zeg dat dat...
Extreem wendbaar voor het gewicht. Eigenlijk had ik daar meer lol mee bij Race Academy in Alès dan met mijn ZX-7R. Ok, vooral vanwege het hoge "dat kan niet" gehalte, maar toch. RVS remleidingen, andere schokbreker achter en natuurlijk de onovertroffen BT45's, en vegen maar. Uiteraard alleen op...