Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bedankt voor de reacties. als ik alles zo lees denk ik dat 19MM te groot is dus om die reden heb ik een een slave cilinder met een zuigerboring van 16mm besteld om daar eerst maar is mee te testen.
groetjes
Edwin Guliker
Het schakelen gaat zonder problemen en de platen slippen zeker niet. en heb nu ongeveer een 15MM slag als ik ontkoppel, ook heb ik netjes een vrije slag van 3 mm dus dat zit wel goed. Als ik eerst ga rijden is er ook nog niks aan de hand maar als ik bij in een dorpje rij en ik moet vaak...
Hellracer
bedankt voor je reactie dan moet het goed gaan komen met een grotere Slave, hieronder nog een oude foto van toen de kabel er bij nog opzat. Maar het onderdeel waar het schroefdraad in de foto hieronder in is gedraaid is het vaste (beugeltje) op het blok waar ik nu dus mijn slave in...
Bedankt voor de reacties, een ander armpje erop zodat de slag groter wordt gaat hem helaas niet worden omdat de slave cilinder in een vaste stand op het blok zit (is geen los beugeltje waar de slave in kan maar een beugel welke 1 is met het onderblok waardoor ik de hoek niet kan aanpassen, en...
Goedendag allemaal
ik heb vandaag weer lekker een stuk gereden met mijn 42 jaar oude Suzuki Gs1000 en was weer gewoon starten en gaan na de winterstop. Nu heb ik alleen 1 uitdagen met de motor en dat is dat de koppeling op zo,n oude machine niet erg ligt gaat, als ik een uurtje aan het rijden...
Zo het duurt even voor dat je de juiste onderdelen binnen hebt, maar het lijkt erop dat het vervuilde (filtertje) het probleem was want vanavond vervangen en kom net terug van een testrit van 70Km en de motor loopt weer als de brandweer.
Allemaal bedankt voor de reacties en ik hoop dat als...
Jeb ik heb de tank ontluchting gecontroleerd en zelfs met dop open gereden. maar de tank is wel wat vies en is al vaker schoongemaakt maar ik denk het grote filter ooit kapot is geweest waardoor al deze zooi in het kleine filtertje is gaan zitten.
maar ik ga de tank helemaal leeg halen en...
Vanavond weer druk bezig geweest met de motor en aangezien de brandstof druk meter nog niet binnen was en ik toch sterk het idee kreeg dat de motor veel beter liep met een volle tank had ik toch besloten om alle rubbers maar is te controleren. puur toevallig zag ik door een gaatje in het huis...
Ik had pas al zitten kijken naar een druk meter maar kwam ze alleen maar van rond de €100 tegen en aangezien ik normaal alleen maar aan oude motoren sleutel zonder brandstof pomp vond ik dat teveel geld (de motor is niet van mij maar van een Familie lid )
Maar net op Amazon een mooi setje...
Nou wat mij dus opviel is dat hij beter loopt met tank vol en ik heb ook het gevoel dat als de pomp draait dat ik dan iets hoor sissen (geen lucht natuurlijk) in de tank (nu is dat lastig te horen omdat de pomp ook draait maar om die reden ga ik de pomp er nog een keer uithalen om de gehele unit...
Nee heb ik nog niet geprobeerd maar had er wel aan gedacht dat dat mogelijk het probleem kon zijn, het mooiste zou zijn als ik iemand kende met zo,n motor om dat wat onderdelen uit te sluiten.
Klopt ik heb het getest en als de pomp inschakelt dat komt er eerst heel veel benzine uit maar voor mijn gevoel wordt dat iets minder als de pomp langer draait verder heb ik ook met dop open gereden maar dit maakt geen verschil.
voor test 2 werkt perfect op mijn oude motor met carb maar voor...
Jeb die is echt 100% schoon maar ik kan merken dat de motor beter loop met een volle tank dan met een lege tank, aangezien de tank leeg was kwam ik daar de laatste rit dus achter