Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
redelijke routineklus dit , bij oude cylinderkoppen zet ik een helicoil als voorzorg als het schroefdraad niet meer netjes is.
ik gebruik liever helicoils , die draadbussen van midlock komen er vroeg of laat samen met de bougie weer uit.
het wordt daar te warm om loktite te gebruiken...
een paar weken terug een waarschuwing gekregen dat ik binnen 5 dagen een fiets moest gaan schorsen , omdat het niet verzekerd was.
de brief met aankondiging dat de einddatum in zicht was was bij de buren in de bus gegaan.
klinkt naar een uitgelopen spie,
hoewel ik ook al gebroken tandwielen heb gezien. (het nokkenastandwiel van de tandwieloverbrenging wil wel eens sneuvelen )
heb je voldoende kennis om het blok zelf open te schroeven?
wellicht een enigzins fantasierijk artikel van de kwaliteitskrant de correstpondent?
ik weet niet hoe je in een cel kunt belanden voor één bekeuring.
laat staan dat er duizenden mensen een auto in de garage hebben staan en niet weten hoe je moet schorsen.
en allemaal door de rechter naar een...
dan hebben ze eerst 2 brieven van de RDW genegeerd , en daarna een bon van 350 euro gekregen.
als je daarvan failliet gaat is er iets mis met je financiele positie.
accu maakt niet veel uit , een gel accu van het juiste formaat is handig omdat je geen corrosie hebt van accuzuur
(tip , kijk eens naar accu's voor grasmaaiers)
bobine is vrij standaard , die verouderen gewoon.
als de motor op één cylinder start , en na een paar seconden komt de tweede erbij...
ik zou bij de zekeringen beginnen , gewoon met een spanningszoeker.
de zekeringen willen nog wel eens zoveel oxideren dat ze geen contact maken.
als je daar overal spanning meet kan je kijken of ( met diezelfde spanningszoeker) het relais wordt aangestuurd.
bij het indrukken van de startknop...
Als ik zonder proefrit koop ga ik er van uit dat er iets mee is , en is mijn bod ook zo.
als de vijfde versnelling blijkt te janken kan ik er om lachen als ik hem voor een habbekrats gekocht heb.
Ooit een MV agusta 125 gekocht voor weinig, rijdend weggezet volgens de verkoper , maar toen ik hem...
ik rijd 20.000 per jaar en koop een motor met mijn hart ,
dat levert soms wat spannende tijden op.
sommige motoren zijn nu eenmaal minder geschikt voor veelrijders.
20.000 km per jaar ducati rijden ? done
20.000 km per jaar royal enfield bullet? done
20.000 km per jaar guzzi nuovo falcone...
ik kreeg ze ook na drie keer aanmeten niet goed sluitend , dan zijn de schuimpjes beter als slecht zittende otoplastieken.
en ik rijd iedere dag 80 km, dus helemaal zonder gaat ook niet werken.